Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

På besøg i silkeborg

Startet af Dark Crystal Ferret, 17. April 2012, kl. 09:24

Dark Crystal Ferret

Jeg har været på en længere ferie i dejlige silkeborg fra tirsdag i sidste uge og til i går, hvor jeg besøgte Christina (The Bird) og hendes kæreste Mads.
Det var en rigtig dejlig tur, og jeg havde selvfølgelig mit kamera med så jeg kunne tage lidt billeder af hendes dyr - eller skulle jeg sige alle hendes dyr  :lol:

Jeg har lovet at ligge lidt billeder ind her, men det har været svært at vælge efter som jeg fik taget små 3000 billeder i alt.  Men jeg har da gjort et forsøg på at få lavet en tråd med nogle af de bedste. Det ender nok med flere tråde kunne jeg forstille mig, efter som jeg før har haft problemer med at proppe for mange billeder ind i den samme tråd. Så går siden simpelthen ned. Så i får lidt flere tråde muhahaha

Jeg må også lige beklage der ikke er nogle billeder imellem af Irish Coffee. Men jeg fik simpelthen ikke nogle ordenlige af ham :-$

Jeg havde selv Bomuld, Angel og Zarfia med, så de er også med på nogle af billederne. Og de har bare hygget sig kan jeg godt sige :love:

Her Bomuld

Zarfia har fundet et solstråle at sove middagslur i.

Christina lavede en papkasse om til en hule, og her ligger Gaia og Angel og hygger sig i den.

Vi var ude og gå op til flere ture udenfor med dyrene. Her er en lille serie med Loke

Christina med sin lille dreng

Et af turens højtepunkter for mig var da vi skulle have Fenris ude og gå tur. Han har højst sandsynligt aldrig prøvet at gå tur før, så Christina ville gerne have min hjælp med at få en sele på ham og gå en tur. Det blev et syn for guder!! Jeg har sjællendt set en ilder nyde naturen så meget. Han tonsede rundt, undersøgte alt og hoppede og dansede. Kun ganske få gange har jeg set så meget lykke på en gang. Og Fenris strålede af det!

Emily Rose som er i pels skifte for tiden. Men ikke mindre smuk syndes jeg. Det var herligt at se hende igen. Og jeg fik et mega velkomst kys med det samme hun så mig.

Gaia

Fenris

Mimer

Mig og Zarfia

Eliza

dejlige billeder :) det ser hyggeligt ud
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Shamua

Ham Loke er da bare en super flot silver :D underligt. Jeg havde fået ind i mit hoved at Fenris var vildtfarvet :P men han er da også bare den kønneste pastel farve :D hyggelige billeder..

Vh. Marianne

Dark Crystal Ferret

Nej Fenris er pastel.. og faktisk en ret flot pastel hvis jeg skal sige det. Og ja Loke forelskede jeg mig også totalt i. Og så var det ret sjovt som han lignede Zarfia. Der var flere gange hvor vi direkte tog fejl af hvem vi stod med. Måske lidt flovt for mig.. for Zarfia er faktisk ved at blive lidt halv fed :fnis: Men ham Loke kunne jeg let have haft plads til i min kuffert hjem. Han var bare pragtfuld. Og somme tider når han kiggede på mig på en bestemt måde så lignede han faktisk også Oliver... Det gjorde det bestemt ikke spor lettere ikke liiiiiige at droppe ham ned i kufferten :lol:

Anne

the bird

ja, det var bare super hyggeligt :) Irish ligner en fedtet langhåret rotte pt, så han er ikke den kønneste at tage billeder af :lol: meeen, når implantatet engang begynder og virke skulle han gerne blive lækker og fluffy igen :fnis: ja, Fenris er pastel, og en rigtig lille køn en af slagsen, planen er at han skal kastreres nu her, han er en brunstig lille rod for tiden, dog knap så fedtet og stinkende som rotte-ilderen Irish ;) lidt pinligt, men troede faktisk Loke var var standart lige indtil Maria kom og fortalte at han var en yndig lille silver  :fnis:

Tanja11

Nogle virkelige dejlige billeder og alle ser ud til at have haft en hyggelig tid, specielt Fenris :lol:
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

Dark Crystal Ferret

Ja, Irish var ikke verdens kønneste for tiden. Men det kommer helt sikkert snart. Det var så skønt at se ham og Emily igen :love: Det var så dejligt at se hvor godt de havde det. Og jeg glemmer bare ikke det velkomst kys jeg fik lige med det samme Emily hørte jeg var trådt ind i stuen og kom op til mig. Det var simpelten lige til at få tåre i øjnene over. Kæft de er skønne de to trolde. Men alt i alt var det jo bare en herlig tur. Og vi fik købt KANIN HATTE :love: æææææælsker min kanin hat :lol: Vi bliver så fine til Falster Ilderen :dans: :dans: