Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Javas hvalpe 1 uge

Startet af CMS, 23. April 2012, kl. 18:25

FerretParadise

Citat fra: lussingen Dato 25. April 2012, kl. 08:45
Og nu kan jeg jo så kun sige, at jeg glæder mig endnu mere til at følge disse hvalpe <3 Nu kan jeg jo gøre det officielt at lille Hyper skal herhjem og bo :dans: Jeg skulle hilse og sige fra Jannich, at hun er helt vidunderlig <3
Jeg vil ikke engang drille dig, for jeg synes det er helt vidunderligt.  :)
Bare du husker at du skal have hvalpe fra mig næste år.  ;)
Ann Hillerslev.

lussingen

Citat fra: FerretParadise Dato 25. April 2012, kl. 08:58
Og nu kan jeg jo så kun sige, at jeg glæder mig endnu mere til at følge disse hvalpe <3 Nu kan jeg jo gøre det officielt at lille Hyper skal herhjem og bo :dans: Jeg skulle hilse og sige fra Jannich, at hun er helt vidunderlig <3

Tak fordi du ikke driller :fnis: Med den parring du laver næste år, er jeg jo nødt til at få en hvalp, det er jo familie <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Citat fra: lussingen Dato 25. April 2012, kl. 09:43
Citat fra: FerretParadise Dato 25. April 2012, kl. 08:58

Tak fordi du ikke driller :fnis: Med den parring du laver næste år, er jeg jo nødt til at få en hvalp, det er jo familie <3
Jeg holder dig fast på det du har skrevet her. Og så også minde dig om, at du ikke kan tælle, så en kan hurtigt blive til tre.  :P
Ann Hillerslev.

Noller

Hvor er de bare smukke små fine englebasser <3 glæder mig til at se dem imorgen :D