Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Javas hvalpe 1 uge

Startet af CMS, 23. April 2012, kl. 18:25

CMS

Så blev de små 1 uge  :love: Det går helt klart fremad med Hyper. Hun tager pænt på og er meget energisk, selvom hun fortsat er noget mindre end de andre.

Jeg ville ønske, billederne var lidt skarpere, men here goes.

Hyper - 16,95 g.

Ufarvet tæve - 30,40 g.

Grøn pige - 24,00 g.

Blå pige - 23,80 g.

Ufarvet dreng - 28,25 g.

Sort dreng - 25,60 g.

Grøn dreng - 30,85 g.

Grøn dreng 2 - 26,90 g.

Blå dreng - 25,80 g.

Rød dreng - 27,45 g.

Alle <3
Mange hilsner Christina

FerretParadise

Åh der var de jo.  <3

Mit hjerte smelter helt over det sidste billede, det er bare skide skønt, og meget stemningfyldt.
Det er bare så dejligt, at Hyper tager så flot på, og nu klarer hun den helt sikkert.  :)

Jeg glæder mig sådan til at følge dette kuld, jeg ved bare, at de bliver mega overfantastiske smukke.  <3
Ann Hillerslev.

lussingen

Åhhh lille Hyper <3 Jeg glæder mig virkelig til at møde disse små vidundere, og ja, især lille Hyper :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Lena og Peter

Dejligt at det går godt med Hyper.. og super at se nogle billeder af hvalpene.  :)

Cille

De ser fine ud...alibinoer <3

Dark Crystal Ferret

Hvor er de dog smukke. Og Hyper skal nok komme efter de andre, det er jeg sikker på <3
Rigtig stort held og lykke med dem. Jeg er spændt på at følge dem alle sammen <3

Anne

Tanja11

Det lyder godt at hyper er ved at få det bedre :dans:
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

Barky

Hvor er det godt at høre at lille Hyper har det godt og vokser..

Dejligt at se hvalpene! En masse smukke snefnug!
Bla bla bla.... Hilsen Julia

KariN

De er jo hverken søde eller pæne de små snebolde der, slet slet ikke nej :lol:  - ironi kan forkomme ;)

De er super kære hver og en <3 hvor dejligt at Hyper så småt er ved at følge med de andre :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Stephanie

Årrrrh.... hvor er de bare dejlige. Og hvor er det bare godt at høre at Hyper har det godt :)

Glæder mig til at se dem.... og til at få 2 af dem hjem når de engang er klar til det :)

Eliza

Hvis du nu står og mangler et hjem til en af dem, så bare send den hjem til mig. Er sikker på ronnie ikke opdager sådan en lille hvid en med alt det gips støv vi har ;)  :lol:

dejligt at se det går bedre med hyper :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

AlisVolatPropiis

Det farligste kuld af dem alle...for selvom jeg ikke skal have nogen, eller ikke er albino fan...så kan jeg ikke undgå de her hvalpe! :X  -og jeg vil heller ikke!!!...de er simpelthen så gudeskønne, vidunderlige og fantastiske!  <3 Ikke mindst Grøn dreng.... :-$ <3

Miliah

De er rigtig fine. Elsker det sidste billede, det er super godt :)

lussingen

Og nu kan jeg jo så kun sige, at jeg glæder mig endnu mere til at følge disse hvalpe <3 Nu kan jeg jo gøre det officielt at lille Hyper skal herhjem og bo :dans: Jeg skulle hilse og sige fra Jannich, at hun er helt vidunderlig <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.