Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Ka-Tofles små spire 5uger

Startet af Cille, 28. April 2012, kl. 02:56

Cille

Så vi blevet 5 uger

Hun er Ledig :D

lussingen

Hold da op hvor er de søde Hanne <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Jeg synes simpelthen at dette her kuld er så dejligt.

Rigtig gode billeder. :)

Noller

Ens hjerte smælter jo totalt  <3 ok tjek lige mine lommer når jeg har været på besøg og hentet Noller  :fnis: og der ligger et par hvalpe i gggg

englefugl

aaawww, hvor er de dejlige og super søde <3 Isabelle er da nærmest en katofle-klon er hun ikke?  :)

CMS

Hold nu op Hanne!! Du synes, JEG er dum? Gud hvor er de nuttede - pige 4 er simpelthen <3
Mange hilsner Christina

Cille

Tak alle sammen.
Billederne var jeg nu ikke helt tilfreds med, men de blev taget i hast, og så måtte jeg jo bruge dem der var bedst.

Citat fra: Noller Dato 28. April 2012, kl. 08:39
Ens hjerte smælter jo totalt  <3 ok tjek lige mine lommer når jeg har været på besøg og hentet Noller  :fnis: og der ligger et par hvalpe i gggg
Hehehe.
Jeg skal nok holde holde øje med dine lommer :P... men albinoen er da nok flyttet til den tid.
Citat fra: englefugl Dato 28. April 2012, kl. 10:24
aaawww, hvor er de dejlige og super søde <3 Isabelle er da nærmest en katofle-klon er hun ikke?  :)
Nej hun har ikke så mange aftegn som sin mor.
Hun har kun det i ansigtet, og så lidt på hendes poter.... hendes mor har mange pletter/skjolder, og er mest kendt for hendes smarte prikkede hale :D

Citat fra: CMS Dato 28. April 2012, kl. 10:26
Hold nu op Hanne!! Du synes, JEG er dum? Gud hvor er de nuttede - pige 4 er simpelthen <3
Jeps du er dum :lol: men så er vi da så 2 der kan være :fnis:
Men du siger da bare til, hun er som sagt ledig og hun bliver en værre pjatrøv :D
Hvis de bare får lidt af Tofles sind, så får man er mega sjov ilder, som bare hopper rundtog fjoller og altid er glad :D

Eliza

Hold op hvor er jeg træt af nuttede hvalpebilleder  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

the bird

jeg er glad for at Isabelle er solgt, hun er helt klart min favorit :fnis:

Miliah

Cille

Ja de ret nuttet.

Isabelle er også ret speciel :D

Dyrenørden

Ej hende pige 4 er da bare en lille lækker bisken  <3
Og Sakura også! Godt de binoer bliver afsat inden jeg når at blive helt forelsket ;)

Cille

Ja det er hun... og en lille bølle på den gode måde

NemoToft