Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Keela har fødselsdag, hurra hurra!

Startet af Nanna, 29. April 2012, kl. 20:13

Nanna

Dog først i morgen, men i morgen skal Louie opereres, så jeg har altså fejret hende i dag :D Så TILLYKKE med de 4 år dejlige, smukke Keela!  <3

Milo har smadret mit kamera da han ville prøve at æde kameratasken, så jeg måtte bruge min mobil. Derfor beklager jeg de dårlige billeder, men jeg måtte lige vise jer lidt fra dagen!

Først et af fødselsdagsbarnet

Jeg købte en lille gave til hende samt en masse godbidder. Gaven var selvfølgelig kun sjov så længe der var plastik på.

Milo blev ikke til festen så længe, for han har meget travlt med at smadre A L T for tiden.

Søde Balou

Nom nom nom

Dejlige Louie

Til sidst blev Keela træt af al den leg og opmærksomhed

Vi har i hvert fald haft en dejlig, hyggelig dag! :)

Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

Lena og Peter

Rigtig skønne billeder og tillykke med dagen i morgen.

:tillykke:

mette11

Anne

Nanna

Jeg skulle hilse fra hende og sige mange tak! :D Hun har været en god pige siden solen skinner sådan.

Shamua

Vh. Marianne

KariN

Stort tillykke med fødselsdagen smukke Keela :D Det ser da ud til at i har haft en rigtig dejlig dag i går :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

katjap

Tillykke smukke Keela!!! Glæder mig til at se hende igen  :)

the bird

Eliza

Typisk ildere at ææælske plasticen ;D Tillykke med din pige og held og lykke med operationen.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Cille

Tillykke til hende.... og mine dyr er lidt misundelig på gaven :P
Pøj pøj til louie  :D, og røvfuld til Milo :fnis:

Nanna

Tusind tak alle sammen! :D

Og Louie har klaret operationen fint - har lige hentet ham hjem fra dyrlægen, og han går allerede rundt og gemmer godbidder selvom han er meget træt. Så nu er der ikke noget med at få betændte analkirtler hver tredje uge længere, og jeg må droppe at købe ny cykel i denne omgang :p

Ja, Hanne, Milo trænger til en røvfuld!  :lol: Han er simpelthen den værste teenager i øjeblikket! Argh.

Tanja11

tillykke til hende :tillykke:

det var godt at operationen gik godt med Louie ;)
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

Julie

FerretParadise

Ann Hillerslev.