Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Så er Queen Latifah flyttet ind

Startet af Dyrenørden, 29. April 2012, kl. 21:54

Dyrenørden

Ja og det går bare så godt med den lille bølle!
Hun jagter allerede kattene, Marcel accepterer hende og er hendes egen lege onkel som hun kan tygge i når det passer hende, Paya har taget hende til sig som sin egen og Camino har taget sig af opdragelses rollen og kan være lidt hård ved hende men hun lader sig ikke skræmme ;)
Hun er bare så skøn altså!  <3

Her kommer lige lidt billeder af hende og lidt af de andre bæster.

Tif tif putter med Paya :)

Lege onklen og tif tif :)

Camino skal lige vise hvem der er boss :)

Ved godt det ikke er alle billeder der er lige gode men synes de skulle med alligevel :)

Cille

Den lille fine pige <3...det skal jeg jo sige :fnis:

Minority ferrets

Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Dyrenørden

Dyrenørden

Anne

Åhhh jeg er SÅ misundelige på alle der skal have/har fået fra det kuld. Smukke, smukke, smukke pige!

Dyrenørden

Citat fra: Anne Dato 29. April 2012, kl. 22:24
Åhhh jeg er SÅ misundelige på alle der skal have/har fået fra det kuld. Smukke, smukke, smukke pige!

Ja de skønne allesammen... Især tif tif  <3

PiaLyng

^ey! Bentley er overnuttet xD! Steffen kalder ham et marsvin o.O..

Men Tif Tif er smuuuuk <3! er alle de hvalpe fra det kuld.!

Dyrenørden

Citat fra: PiaLyng Dato 29. April 2012, kl. 22:31
^ey! Bentley er overnuttet xD! Steffen kalder ham et marsvin o.O..

Men Tif Tif er smuuuuk <3! er alle de hvalpe fra det kuld.!

haha! Han kunne godt minde om et marsvin, han larmer også ligeså meget ;)

Taark ja det er de  <3

PiaLyng

^Han snakker da bare xD.. Det er lidt charmerende :-$.. Og han gør det ikke så meget faktisk.. Igår var den jo heeeelt gal.. det var hyl hyl hyl.. men idag er han bare helt cool og gør det kun når han opdager os :$.. Og det gør han ikke så ofte, fordi han råhygger lige med Jiggly (tønder ilder), så han lige kunne vende sig til omflytning og jeg selv har tid til at få dem sat sammen :D

englefugl

aaaaaw hvor er det dejlige billeder <3 og hvor er lille Tif Tif bare nuser!  :love: Er helt vild med billedet hvor hende og Paya ligger sammen, det er så sødt  ;)

Dyrenørden

Citat fra: PiaLyng Dato 29. April 2012, kl. 22:41
^Han snakker da bare xD.. Det er lidt charmerende :-$.. Og han gør det ikke så meget faktisk.. Igår var den jo heeeelt gal.. det var hyl hyl hyl.. men idag er han bare helt cool og gør det kun når han opdager os :$.. Og det gør han ikke så ofte, fordi han råhygger lige med Jiggly (tønder ilder), så han lige kunne vende sig til omflytning og jeg selv har tid til at få dem sat sammen :D

Dejligt de kan sammen, hun er altså også bare for sød!  <3

Dyrenørden

Citat fra: englefugl Dato 29. April 2012, kl. 22:43
aaaaaw hvor er det dejlige billeder <3 og hvor er lille Tif Tif bare nuser!  :love: Er helt vild med billedet hvor hende og Paya ligger sammen, det er så sødt  ;)

Tak :) Ja synes også det billede er rigtig sødt  <3

Shamua

Vh. Marianne