Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Medusas 10linger 4uger

Startet af Cille, 4. Maj 2012, kl. 01:17

Cille

Citat fra: Julie Dato  8. Maj 2012, kl. 03:31
Njuuuuu!!!!! Angora-lækkerbiskener!! <3
Ja han er ret lækker, og kan da godt ærge mig lidt over jeg ikke selv skal beholde ham :fnis: men jeg skal så låne ham næste år

Citat fra: Zopad Dato  8. Maj 2012, kl. 08:34
Citat fra: Cille Dato  7. Maj 2012, kl. 23:34
Det synd for dig, for den ene pastel pige(nr 3 fra venstre)  er kun meget løst reserveret, så i princippet er hun ledig hvis en køber melder sig :fnis:

Er glad for det Ikk er hannerne der er ledige så slipper jeg for a blive fristet ;)
De er simpelhen for dejlige de pasteller  :love:
Ja det ved jeg så ikke helt endnu om den er fast afsat eller ej :P

Citat fra: englefugl Dato  8. Maj 2012, kl. 10:46
NUUUUURGH!!! Hvor er de søde!  <3 Ej Hanne det er jo helt vildt!!! Det er da bare det lækreste store blandede kuld!  :D
Ja det er pænt blandet, og 2 af standard tøserne har et par hvide tæer(nr 4 og 6) og bib(bib har de fleste nu, den er medusa god til at give videre)
Citat fra: AlisVolatPropiis Dato  8. Maj 2012, kl. 11:27
Pasteller.....savl.....mere savl.....<3
Det er faktisk lidt ondt imod dig, for ved jo hvordan du har det med pasteller og dem her er faktisk ret fine.

Citat fra: ilderbanden Dato  8. Maj 2012, kl. 11:42
puha... Det er altså sååå søde... Især når de lige synes at de vil sætte deres duft på Marianne og Erika... :fnis:

Og jeg kom hjem uden en ny ilder... Klapper mig selv på skulderen.. :)
At du ikke kom hjem med nogen var da fordi vi holdte øje med dig, eller du ville have dem der var solgt :lol: :lol: :lol:
Hende Isabelle var da tæt på hun røg i din lomme, og Sakura, ja og Mimose :fnis: :fnis:


AlisVolatPropiis

#31
Citat fra: Cille Dato  8. Maj 2012, kl. 12:46

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato  8. Maj 2012, kl. 11:27
Pasteller.....savl.....mere savl.....<3

Det er faktisk lidt ondt imod dig, for ved jo hvordan du har det med pasteller og dem her er faktisk ret fine.

Godt du selv kan se det! :P

Miliah

Citat fra: Cille Dato  7. Maj 2012, kl. 22:21
Angora pige?...Hun er ledig :D

Åhh det er hun alt for fin til! Håber der er nogle der køber hende snart, ellers kunne man jo blive helt fristet  :P