Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Pollys trillinger - to uge

Startet af Lena og Peter, 5. Maj 2012, kl. 11:20

Lena og Peter

Så blev de to uger og de har det rigtigt godt.

Polly er en super mor for de små og vi glæder os til at finde ud af hvad farve de har lyst til at blive..  ;)

Dyrenørden

Cille

De er da fine.... men som jeg har sagt et stykke tid, så tror jeg altså de bliver standard farvet :)

Shamua

Fine bebser <3 elsker jeres tæppe :D

Vh. Marianne

Lena og Peter

Mange tak skal I have...  ;)

Om en uge er vi slet ikke i tvivl om farven.. Bliver spændende.. ;)

Tæppet er købt på Dølle og Lena er også rigtig glad for det..  :)

englefugl

FerretParadise

Sikke de da vokser.  :)
Jeg synes også tæppet er ret fedt, kan vi ikke se et billede af det, så vi kan se det rigtigt?
Ann Hillerslev.

Tanja11

nøj hvor bliver det spændene at se hvordan de kommer til at se ud :D
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

Lena og Peter

Citat fra: FerretParadise Dato  5. Maj 2012, kl. 13:06
Sikke de da vokser.  :)
Jeg synes også tæppet er ret fedt, kan vi ikke se et billede af det, så vi kan se det rigtigt?

Jeg har jo lige været en dejlig tur i Jylland, men skal nok forsøge at se om der ikke kan komme et billede i aften..  ;)

CMS

De ser rigtig søde ud, Peter! :-) Jeg kan også kun give de andre ret i, det er et sejt tæppe, I har fået Jer.
Mange hilsner Christina

AlisVolatPropiis

Hvad sker der for den sidste ikke har fået navn?! Stakkels lille Mrs Nameless :P

De er da super søde :D -meget sødere end tæppet....som da også er sødt ;)

Lena og Peter

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato  7. Maj 2012, kl. 14:45
Hvad sker der for den sidste ikke har fået navn?! Stakkels lille Mrs Nameless :P

De er da super søde :D -meget sødere end tæppet....som da også er sødt ;)

Du er så sød Trine..  <3

Men ingen af pigerne har fået navn endnu.. ;) Bino er bare en forkortelse af Albino.

Grunden til vi ikke giver navne endnu er ren og skær overtro.. I Pils første kuld døde den hvalp vi lige havde givet et navn altid som den næste.. Så ikke nogle navne før de er omkring tre uger...
Drengen har så fået et navn, fordi vi allerede sidste år bestemte at der altid skal være en Ramses når Ramses er far til et kuld... Så her kunne vi ikke rigtig undgå det..  :fnis:

AlisVolatPropiis

Ah ja så forstår jeg det godt :) hvad gør i så i det tilfælde at der ikke er nogle drenge i kuldet? og ja ja ja jeg ER nysgerrig...sådan er jeg bare født :P

(Og gider du ikke lige forklare det til Ivan -altså at jeg er sød? for mit argument om jeg IKKE er mærkelig, men NUTTEKÆR! -er bare ikke gledet ind :S ) <3

lussingen

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

lussingen

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato  7. Maj 2012, kl. 15:00
Ah ja så forstår jeg det godt :) hvad gør i så i det tilfælde at der ikke er nogle drenge i kuldet? og ja ja ja jeg ER nysgerrig...sådan er jeg bare født :P

(Og gider du ikke lige forklare det til Ivan -altså at jeg er sød? for mit argument om jeg IKKE er mærkelig, men NUTTEKÆR! -er bare ikke gledet ind :S ) <3

Nuttekær :fnis: :fnis: Det var et sjovt ord :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.