Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Lidt af nogen af kræene..

Startet af PiaLyng, 12. Maj 2012, kl. 23:01

PiaLyng

Zukqu

Achmed

Flomme

Taro

Tubo

Flomme

Nigel

Zukqu

Oooooog BENTLEY...

Bentley tramper på Zukqu

Og ja.. de fleste billeder er taget i deres løbegårde - som de er i når de ikke er ude at løbe.. Og det simpelthen fordi de er nemmere at fange på billed når de er deri, end når de spoinker rundt, og alle laver ballade :fnis:

katjap

Du har godt nok nogen fine basser...  :dans:

Cille

Sådan nogen finde ilderbasser + det lille ildermarsvin :fnis:
Dejligt at se ham igen <3

PiaLyng

Shamua

Dejligt med lidt billeder af dine kræ.. Men får lidt ind indtryk af at i er til standarder og silvere?  :fnis:

Men fine, det er de altså :)

Vh. Marianne

PiaLyng

Citat fra: Shamua Dato 13. Maj 2012, kl. 00:16
Dejligt med lidt billeder af dine kræ.. Men får lidt ind indtryk af at i er til standarder og silvere?  :fnis:

Men fine, det er de altså :)

jeg er til alle farver :lol:
Men vi har jo også albinoer OG en pastel :P..
Bare ikke lige alle som var lige fotogene.

Julie

Skønne, skønne, skønne dyr :D

Minority ferrets

Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Dyrenørden

Du mangler billede af din tønder standard  <3 Mig gerne se! Sorry kan ikke huske hvad det er du har kaldt hende?

PiaLyng

Citat fra: Dyrenørden Dato 13. Maj 2012, kl. 15:30
Du mangler billede af din tønder standard  <3 Mig gerne se! Sorry kan ikke huske hvad det er du har kaldt hende?

Hun hedder Jigglypuff - dog kaldes hun bare Jiggly..
Vil også gerne - nogenlunde ihvertfald - vise billeder af hende..
MEN.. efter hun fik implantat er hun blevet ret sløv.. virkelig.. hun bruger det meste af tiden på at sove, og så i ny og næ kommer hun frem og vil snakkes med.
Hun har ikke taget på -.-' Men det skal vi nok få gjort noget ved, for hun æder alt!

Fik dette billed af hende.. og det vist det eneste hun gad at komme frem til.. men det var jo for at sove ved ham den søde Nigel :lol:

Anne

KariN

Sikke nogle fine bamser :D

Ham Nigel ser lidt farlig ud på det billede du har fanget af ham ;)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Dyrenørden

Citat fra: PiaLyng Dato 13. Maj 2012, kl. 16:10
Citat fra: Dyrenørden Dato 13. Maj 2012, kl. 15:30

Hun hedder Jigglypuff - dog kaldes hun bare Jiggly..
Vil også gerne - nogenlunde ihvertfald - vise billeder af hende..
MEN.. efter hun fik implantat er hun blevet ret sløv.. virkelig.. hun bruger det meste af tiden på at sove, og så i ny og næ kommer hun frem og vil snakkes med.
Hun har ikke taget på -.-' Men det skal vi nok få gjort noget ved, for hun æder alt!

Fik dette billed af hende.. og det vist det eneste hun gad at komme frem til.. men det var jo for at sove ved ham den søde Nigel :lol:

Åh, ser ud til hun hygger sig  <3 Hun er nu skøn!

PiaLyng

^Hun er en vidunderlig pige, og jeg er lykkelig for at hun er her.
Og hun virker lidt mere frisk for hver dag der går.. Og hun har det perfekte blik når hun er fornærmet :lol: