Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Lille Kalle<3

Startet af Tanja11, 13. Maj 2012, kl. 17:04

Tanja11

ja, så fandt jeg en hvalp.
jeg har allerede fået ham med hjem, da tidligere ejer´s datter havde fået allergi, så han skulle ud så hurtigt som muligt.
Han er en lille standard hvalp og har valgt at kalde ham Calcifer med det dejlige øgenavn Kalle Balle :fnis:
desværre har jeg lige opdaget at han har orm, så han kan desværre ikke være sammen med min nuværende ilder :(

men her kommer lige lidt billeder af ham, han er ca. 10 uger

og så lige en lille grimasse ;)

det var så lille Calcifer :love:
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

PiaLyng

Tanja11

Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

Lena og Peter

Tillykke med din nye dreng..  :)

Shamua

Vh. Marianne

Tanja11

mange tak allesammen :)
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

Dyrenørden

Tillykke med ham ! Han er fin! Har du købt ham af en på falster?

Dyrenørden

Tanja11

Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

Amazing Ferret

Dyrenørden

Okay :D Jeg skrev faktisk til ham fordi jeg troede billedet i annoncen var ilderen der var til salg hvilket det jo ikke var og der var flere løgne som fik mig til at tvivle på der overhovedet var en ilder! Men dejligt du så har fundet en ilder mere, han ser skøn ud! Tillykke :)

Tanja11

Ja jeg troede også at det var den på billedet, synes bare ikke at det lignede en hvalp.
Og han er virkelig skøn, dejlig legesyg, desværre opdagede jeg at han har orm :(
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

Dyrenørden

Citat fra: Tanja11 Dato 13. Maj 2012, kl. 21:11
Ja jeg troede også at det var den på billedet, synes bare ikke at det lignede en hvalp.
Og han er virkelig skøn, dejlig legesyg, desværre opdagede jeg at han har orm :(

Synes jeg heller ikke, desuden stod der i annoncen det var hans børn der var blevet allergiske men i telefonen sagde han det var hans søster. Og jeg fandt ud af billedet fra annoncen er taget fra en norsk opdrætter. Så vidste ikke hva jeg skulle tro og ville hvertfald ikke tage den lange tur for at blive snydt. Desuden var det jo billedet jeg faldt for :) Men dejligt han nu er endt ved dig :)
De burde ikke være svære at komme af med de orm :)

Tanja11

Nej jeg forstår dig udmærket der er også langt.
Jeg fik at vide at det var hans datter og ang billedet synes jeg at det var for dårligt at han ikke havde taget et selv og lagt ind.
Vi skal have købt noget ormekur her i morgen så han kan blive rask ;)
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

katja74

Tillykke med ham, han er  fin  ;)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos