Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Jeg gik en tur med Zallie

Startet af Barky, 13. Maj 2012, kl. 20:05

lussingen

Julia, jeg er så ked af det på dine vegne :( Jeg føler med dig og sender trøstekram din vej. I har været et helt unikt par dig og Zallie. Nogle af vores ildere har en formidabel evne til at være ekstra ihærdige med at bore hængekøjen dybt ind i vores hjertekule og Zallie er uden tvivl sådan en ilder <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Lena og Peter

V kondolerer så meget... Det er bare så skide hårdt at sige farvel til de små... :'(

Cille

Nanna

Kondolerer mange gange :( Hørte det lige fra Beate.. Hun var virkelig, virkelig smuk, og det er dejligt at se I fik så meget ud af den sidste dag. Aldrig nogensinde må man undervurdere hvor dejlig en følelse det er at have en dag sammen inden, og kunne sige ordentligt farvel og sige alle de ting, man gerne vil få sagt.
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

Tanja11

kondolerer mange mange gange :(
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

Noller

Jeg kondoler også og vil sige hold op billederne fortæller mere end ord sikke et stærkt bånd og smuk smuk dame <3 Sender en masse tanker