Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Mine fire tosser

Startet af Eliza, 21. Maj 2012, kl. 13:36

Eliza

Sne var herhjemme på en forlænget weekend her for en uge siden og så fik jeg da lidt billeder af alle tosserne. Vi satte dem ikke sammen, da Catli aldrig er blevet sammenført med Sne og Envy og Sne har altid været efter hinanden, så det ville være synd. Hun hilste på Crush og det var tydeligt Crush kunne genkende hende, men det virkede ikke til, at Sne ville snakke med andre ildere.
Jeg tror også hun er blevet mere eller mindre blind her det sidste halve års tid :( Men hun er stadig glad og frisk (som Sne nu kan være frisk).

Sne

Sne der egentlig ikke synes volieren var særlig sjov, mere stor og skræmmende

Envy

Crush er kongen af volieren med sine to tøser, der ydmygt kommer og nusser ham lidt engang imellem  :fnis:

Crush på sin ynglingsplads på toppen af højen, som efterhånden ikke er helt så høj mere, da de har gravet så mange gange, at den er blevet fladere, men tilgengæld en del bredere ;)

Crush slapper lige af da halvsøster Catli kom forbi

Catli fik øje på mig og spurtede videre sekundet efter  :lol:

De er desværre alle stadig ret grimme i pelsen, da de har været ret længe om at skifte til en ordentlig sommerpels :(
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Barky

Hvor er det dejligt at se Sne igen.. Hun er bare sådan en sød ilder! <3 og hvor holder hun sig godt. :D

Det er også skønt at se de andre banditter, smukke er de altså!!! og totalt typisk at Envy ikke står stille til fotografen. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

FerretParadise

Jeg synes de ser skide smukke ud, og jeg kan bestemt ikke se, at deres pels ikke er pæn. Mine er heller ikke færdige med at skifte pels, Sniper er først startet for et par dage siden.  :nej:

Jeg synes Sne ser super smuk ud.  <3
Ann Hillerslev.

KariN

De er super smukke :)

Jeg syns lidt at Crush ligner en lysere udgave af min Julian, som han så ud for et par år siden <3
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Julie

lussingen

Hvor er det dejligt at se dine smukke dyr <3

Jeg synes altså Sne er så fin. Hun minder mig sådan om vores Inani. De to har jo også konkurreret lidt om sidstepladsen i deres klasse, men der er ingen tvivl om, at Sne ville give Inani baghjul <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Eliza

Julia: Envy er altid svær at få gode billeder af, men mest fordi hun bare ALTID står nede ved mine fødder når jeg er ude i volieren  :lol: jeg har godt nok fået "sparket" lidt til hende nogle gange efterhånden eller været ved at falde, for at undgå og træde på hende  :nej:

Jeg ved ikke hvad det er med Sne, hun bliver ikke mere syg men heller ikke rask  :S men hun er en dejlig pige. Jeg har aldrig mødt en ilder så let som hende og hun fik da lov at løbe rundt i huset selvom det hverken er ildersikret og børnene lå på gulvet :)

Ann: Tror også det er de der implantater der spiller ind med pelsen :( men dejligt det ikke ses :)

Karina: Jeg må indrømme, at jeg ikke helt kan huske hvordan han så ud dengang  :-$ men han har da været super lækker, hvis han lignede Crush ;)  :lol:

Mette: Schhh.. det taler vi ikke om ;) Sne har da EN gang været ved at få en plads, men der var præcis ikke ildere nok til de lavede fire pladser  :lol:

Tak fordi I synes mine dyr er smukke :)

Cille

Fine billeder :)
Jeg glæder mig godt nok også til at få lavet en bedre løbegård til mine, de hygger sig jo når de er ude :)

mette11

Dejlige billeder  <3 Sigi er også stadig i gang med at skifte pels - hun ligner en kogevask der er gået galt  :X Men vejret har også været lidt sært, så måske er det derfor. Mine to andre har skiftet færdigt nu, men det tog også sin tid i år

Shamua

Dejlige billeder af flotte dyr :)

Vh. Marianne

Eliza

Hanne: Mine sover så bare det meste af dagen derude  :lol: nu har det også været varmt de sidste par dage, men de sover også på de kolde dage  :nej: det er først hen ad aftenen og når de kommer ud om morgnen de gider lave andet end sove :) Kommer jeg ud til dem kommer de frem og hilser og går hen og sover efter fem min  :lol: Envy er en undtagelse ;)

Anne

Dejlige billeder og dejligt at se Sen igen. Jeg synes ikke man kan se de har dårlig pels på billederne.

Eliza

Mette: Tror også vejret har drillet dem lidt. De begyndte jo at skifte pels og så blev det lige pludselig rigtig koldt igen, så det gik i stå.

katja74

Hvor ser de (& de) skønne ud  ;)

Vil rigtig gerne se dit volierer, hvis det en dag var muligt ?  :)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

CMS

Dejlige billeder af den skønne bande <3
Mange hilsner Christina