Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Valgetuhkurs Euphoria Summerbird aka. Emeliina <3

Startet af Shamua, 7. Juni 2012, kl. 16:25

Shamua

Synes lige jeg ville præsentere min nye pige herinde  :-$ Er i Estland og for at hente hende hjem lige nu, og det var rigtig godt vejr i dag, så vi fik taget nogle flotte udendørs billeder af hende og en af hendes søstre :)

Her er hun 8 uger og 5 dage gammel med en størrelse på 625 g :)

Her til højre

Punker  8)

Hende til venstre

Hende der er øverst

Hende der er øverst

Hende der er venstre

Og så lige et familie billede :) Far Matu til venstre og oldemor Latte "ovenover"

Hun er bare dejlig og lever op til hvordan jeg håbede hun var af sind og udseende. Så lige nu er jeg bare lykkelig over at hun blev min <3

Vh. Marianne

PiaLyng

Lena og Peter

Nogle rigtig dejlige billeder, af en smuk, smuk tøs..  :)

englefugl

katjap

FerretParadise

Hun er godt nok en meget smuk pige, og ligesom en pastel skal være efter mit hoved.  :)
Ann Hillerslev.

Shamua

Mange tak, ja Ann. Jeg glæder mig også til at se hendes udvikling, om hendes maske bliver go og om hun måske bliver lidt mørkere :) I de dage jeg har været er er hun blevet mørkere hver dag, så glæder mig til at se slutresultatet :P

Vh. Marianne

Miliah

Hvor er hun smuk! Kan godt forstå du er glad for hende  :)

lussingen

Hvor er hun bare sin Marianne <3 Stort tillykke med hende. Hende glæder jeg mig til at se på udstillingerne rundt omkring :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Anne

Shamua

Tak :)

Ja Mette, det bliver spændende! Det er altid ekstra sjovt den første gang, og nok også nr 2 gang. Når de udvikler sig og man ikke har prøvet det før :D

Vh. Marianne

Dyrenørden

katja74

Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Shamua

Tak Katja :)

Glæder mig til at se dig lørdag Trine, og vise hende frem til dig :) Hun har et temperament lige efter din smag ;)

Vh. Marianne

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ihhh hun er simpelthen bare uretfærdigt lækker :love: