Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Doctor Lucifer of FerretParadise

Startet af FerretParadise, 10. Juni 2012, kl. 11:44

FerretParadise

Ja ham Lucifer er bestemt ikke let at tage billeder af, og faktisk havde jeg lyst til at slette dem all da jeg så dem. Men ok, denne dag kommer aldrig tilbage, og han er nu ret nuttet på dem, selvom de ikke er gode.
Igen har jeg måtte give olie, da det ellers ville ha været helt umuligt.

Dette er så en dreng som jeg allerede elsker meget højt. At ligge med ham sovende på maven, er ikke mindre end vidunderligt, og jeg er allerede begyndt at kalder ham for LuciFyr.  <3 (Nogen vil nok vide hva jeg her mener)
Ann Hillerslev.

lussingen

Han er virkelig smuk Ann <3 Og ja, sød det er han bestemt også. Det er hele kuldet <3
Jeg ved at han er noget særligt for dig, ellers ville du heller aldrig have kaldt ham Lucifyr <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Anne

Han er bare fin :) Jeg er rigtig slem til at slette alle dårlige billeder, men dagene kommer netop ikke tilbage, og engang bliver man glad for de billeder man ikke slettede.

FerretParadise

Tak Anne.  :)

Ja lige netop, jeg er nemlig også slemt til at slette dårlige billeder. Men så tænkte jeg denne gang, at det ville være synd, for han bliver jo så hurtigt stor, og pludselig så kan jeg ikke tage billeder af ham, hvor han er lille og fjollet.
Så pyt med, at billederne ikke er de bedste, de er skønne at have senere, når han er blevet en stor dreng.  :)
Ann Hillerslev.

Shamua

Ja billederne afspejler jo slet ikke virkeligheden  :-$ Smukke Lucifer <3 SMUK!!! Er glad for at du har valgt at beholde ham så jeg kommer til at se ham ofte :D

Vh. Marianne

FerretParadise

Ann Hillerslev.