Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Crying Blue Sky of FerretParadise

Startet af lussingen, 10. Juni 2012, kl. 18:59

lussingen

I fredags flyttede lille Bluey ind <3 Han er en helt igennem vidunderlig dreng med det mildeste sind og det kæreste væsen <3 Det har ikke været nemt at sammenføre, eller det vil sige, problemet er Bølle-Barlow. Hun er meget utryg og reagerer ved at være meget efter ham. De andre er mere eller mindre ligeglade med ham, på nær Sundance der er virkelig bange for ham :fnis: Meget underligt, da Sundance ellers er langt fremme i skoene :fnis:

Her kommer lidt billeder af lille Bluey:

Til ære for Hyper, så har Bluey valgt, at der skulle være lyserøde tæpper, så hun kan føle sig tryg når hun kommer hjem på fredag <3
Jeg fik lige taget et enkelt billede, hvor Bluey ligger og putter med Loke-Langben

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Jeg synes han er en meget modig dreng, at han sådan tør ligge på den måde, når man tænker på hende Barlow kan komme luskene.
Han er også en smuk dreng, han har sådan et dejligt udtryk.  <3
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Jeg synes det er så hyggeligt at du skal have to hvalpe i år...  :fnis:

Nogle rigtig dejlige billeder..  :)

lussingen

Citat fra: ilderbanden Dato 10. Juni 2012, kl. 19:25
Jeg synes det er så hyggeligt at du skal have to hvalpe i år...  :fnis:

Nogle rigtig dejlige billeder..  :)

Peter Henningsen, kan du så lade være med det fniseri :P Jeg synes også det er hyggeligt.... Bare hende Bølle-Barlow ville lade være med at være sådan en strigle!!
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Shamua

Hvor ser han dejlig ud, ved jeg også han er :D ... Det er de jo hele kuldet  :fnis: Glæder mig til at se ham igen inden alt for længe :)

Vh. Marianne