Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Den perfekte ildervægt fra imerco!

Startet af Nanna, 13. Juni 2012, kl. 14:43

Nanna

Jeg anede ikke lige hvor jeg skulle komme dette emne hen, men nu er det her! :)

Jeg manglede en ordentlig vægt til at veje ilderne i, og jeg HADER når den skål de er i falder af fordi de jo ikke kan sidde stille.

Men så fandt jeg den her! http://www.imerco.dk/Default.aspx?id=6171&ProductID=100302065

Her sidder skålen fast på vægten, og med lidt vitaminpasta ved siden af sidder de i hvert fald stille. Jeg er helt vild med den fordi det nu er så nemt at veje dem, så jeg måtte lige dele det :D

:dans:
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

Beate

Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

FerretParadise

Ja den er jo super god, og så kan jeg godt li, at den går op til 5 kg. Det er ret praktisk hvis man har en stor dreng.  :)
Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis

......fem kg stor dreng.... *savle!!!* <3 det gad jeg sgu godt o.O

Anne

kan også veje væske??? jeg vidste ikke at væske har en speciel form for vægt.....?

FerretParadise

Citat fra: Anne Dato 13. Juni 2012, kl. 18:02
kan også veje væske??? jeg vidste ikke at væske har en speciel form for vægt.....?
Det tænke jeg også.  :P
Ann Hillerslev.

Barky

Har du ikke hørt om tungmetaller i vandet? *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Nanna

Haha, jeg ved ikke hvad det er for noget :D Det er noget med, at den kan måle massefylde også, og så skal den kunne vide hvad der ligger i. Aner det ikke - købte den bare for at veje ildere, så tør ikke trykke på nogle knapper :p
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

Zopad

Apollo & Draco <3