Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Mero <3

Startet af Eliza, 17. Juni 2012, kl. 17:57

Eliza

Vi har fået vores lille charmetrold hjem, så synes I skulle have nogle billeder, selvom de er håbløst dårlige :) Men han var alle steder i volieren, for det hele skulle jo undersøges.
Første aften gik han perfekt ind i flokken og legede med dem alle til min store overraskelse, men det var næsten for godt til at være sandt, for næste morgen havde jeg en bange lille tot, for Envy havde i løbet af natten holdt taktikmøde og overtalt de andre til at man IKKE kan lide små søde hvide ildere  :nej: Han går nu med Catli der ikke tæsker på ham, men holder sig lidt neutral, så håber jeg det snart kommer med de andre fjolser.

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

FerretParadise

Han er altså en smuk dreng.  :)

Her hos mig gik Halaya også lige ind i flokken den første og anden dag, og så tog helvede med Navi og Aylen. Måske de har haft solbriller på de første dage, så de ikke kunne se, at hun ikke var mørk som dem.
Heldigvis så er Halaya god til at sige fra, så jeg tror ikke det hele er så alvorligt.

Så jeg håber virkelig, at dine andre voksne dyr tager sig lidt sammen, og finder ud af, at ham den nye hvide en, faktisk er en sød dreng.
Ann Hillerslev.

KariN

Han er såå fin :D

Vi må håbe at de andre snart indser at han er en sød dreng
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Zopad

En smuk lille sne bamse  ;)
Apollo & Draco <3

Cille

Tillykke med ham... han ser fin ud og ser ud til at hygge sig  :D

Shamua

Hvor er han fin, stort tillykke med ham :D

Vh. Marianne

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Øøøj hvor er han smuk!!

katja74

Hvor er han SMUK..... TILLYKKE med ham  ;)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Eliza

Mero (og madmor) siger tak :) Han er en så skøn dreng der gerne putter og møsser hele tiden  <3 <3

Ann: ved ikke hvorfor de dyr skal være så fjollede, det er belastende. I morges kom Catli, Crush og Mero i Volieren og der var intet med Crush, men efter en lille time så skulle han ruskes  :nej: :nej :@

lussingen

Tillykke med jeres smukke dreng <3
Ja, de dyr har sgu deres egne meninger om sammenførsler :@ Sundance, Jackson, Cassidy og Barlow er virkelig strenge, så jeg venter med at sammenføre til jeg har ferie i uge 28 :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

CMS

Mero, min Mero <3 <3 <3 Den dejlige dreng er savnet herhjemme (især af min søster), men hvor er det bare skønt at se, han hygger sig. Jeg håber snart, de andre tager ham helt ind i flokken.
Mange hilsner Christina

Eliza

Jeg kan godt forstå hun savner ham, for han er fantastisk  <3 han vil helst være lige ved mine fødder, hvis jeg ikke sidder på gulvet og leger med ham  :love: Det kan så godt være lidt farligt når jeg er ved at lave mad eller sådan noget i køkkenet  :lol:

Hun kommer bare med herhjem når du en dag kommer forbi ;)

Miliah

Han ser så dejlig ud :)