Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

IseLiljes Katla av Taakeheimen f.29.Mars 2010

Startet af Taakeheimen, 27. Juni 2012, kl. 04:16

Taakeheimen

Heisann,jeg er Katla  :dans:

en liten smule trøtt  :X

men se hvor søt jeg er alikevel  :love:

tante som gir meg litt is,for ett par slikk for første gang måtte jeg prøve  :D

Minority ferrets

Hvor er hun fin :D Jeg er helt vild med hendes farve :love:

:ot:

Men det er altså lidt uhyggeligt at din forholdsvis lyse silver pige hedder Katla :P
Her er et billede af vores pige fra sidste år

da vi hentede hende ved avler hed hun nemlig Katla, men vi besluttede at kalde hende Joan Jett i stedet, lidt sjovt og bare lige en sidebemærkning
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Shamua

Vh. Marianne

Taakeheimen

ojj,det var noen store likheter ja  :o men da er hun nok like herlig som mi lille frøken også da :dans:

tusen takk  <3

Anne

Sjovt med navnet, da jeg fik Tofta ville jeg faktisk have at hun skulle have heddet Katla, og der havde jeg ikke hørt om andre ildere der hed det, men så skulle hun jo hedde en gotlandsk by og Tofta Katla lød bare for mærkeligt, så det blev bare Tofta.

Rigtig smuk lille ilder, selv om jeg ville ønske det sidste billede ikke havde været der.