Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Navn?

Startet af Miss-Bjerregaard, 28. Juni 2012, kl. 16:06

Miss-Bjerregaard

Heeej jeg har kig på en fin lille ilder pige, som legekammerat til min han ilder :)

Men står lige nu og har stortset reserveret hende. Men står og mangler et lækkert navn til hende :D
Hun er sød og fin og pastelfarvet :)
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

Barky

Sepia

Det er en brun nuance ligesom pastel.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

PiaLyng

synes det svært uden et billed af hende :$..

Miss-Bjerregaard

FerretParadise

Jeg synes hun ligner en silver på det billede.  ;)
Ann Hillerslev.

Amazing Ferret

Miss-Bjerregaard

Ja blev også het betaget af hvor flot hun var. Det var nok også det der fangede mig mest. Så håber jeg bare hun kan sammen med Liam :D

AlisVolatPropiis

Jeg synes hun skal hedde noget typisk irsk...så det passer til Liam :) der er en del foreslag her

http://www.babynamesofireland.com/irish-girl-names

PiaLyng

Årh den yndige silver :D
Er faldet over den annonce et par gange..

Når jeg tænker Liam, så er det enten Miley eller Regan :-$..

Miss-Bjerregaard

Ja har også overvejet Miley, det komemr bare til at virke så kendis agtigt. Min lillesøster der var på besøg igår, instisterede på at jeg kaldte hende for Dumle :)

PiaLyng

Citat fra: Miss-Bjerregaard Dato 29. Juni 2012, kl. 12:07
Ja har også overvejet Miley, det komemr bare til at virke så kendis agtigt. Min lillesøster der var på besøg igår, instisterede på at jeg kaldte hende for Dumle :)

så har vi samme tanke om navnet :b.
Men altså ud over det kendis agtig er jeg helt pjattet med navnet (også navnet Liam!)
Dumle er ellers også sødt :lol:

Men jeg synes ofte at navnet dukker op for en når man får ilderen hjem, eller har stirret længe nok på billedet :P.

Miss-Bjerregaard

Ja jeg glæder mig så fantastisk meget til at f¨ hende hjem og krydser alt for hun kan med Liam