Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Pasnings ildere <3

Startet af Barky, 10. Juli 2012, kl. 20:46

Barky

Det er Carina's dejlige basser Fenris og Dymke som jeg har fået lov at låne og lege med i denne omgang..  :dans:

Og vi hygger os gør vi! Jeg forkæler dem alt for meget, og Scar vil konstant lege med dem og løber nærmest i cirkler om sig selv af ren iver.  :lol:

Ehm, Fenris er ikke særlig fotogen, eller øhh.. han står ikke ret meget stille! SÅ der er en klar mangel på billeder af ham den flotte og sjove og glade dimmer, men Dymke er derimod en ren fotomodel <3, og så er jeg blevet så forelsket i hendes sind. Så meget lig Zallies.. MEGET selvbevidst, og du kan ikke få hende til noget som helst hun ikke gider.  :fnis:

(Fenris er vildtfarvet og Dymke er silver)

Dymke sniffer lige til Arthur, sådan nogen katte er potientielt farlige jo!

Så i starten nøjes hun med at observere dem tæt.!

Andre katte *hosy-scarface-host* havde dog visse forventninger til ilderbesøg. (Han elsker at lege med dem  ;) )

Dymke var nu ikke overbevist endnu...!

Mr. Smiling Sunshine himself... -.-' (eller nowet..! Men der er også risiko for at få en hoppende Fenris i hovedet.)

Hende den smukke på udflugt

Og et kort øjeblik også en Fenris!

Og find en ilder!

(Lige nu ligger Fenris i kurven her ved siden af mig og sover...  :lol:)

Godbid?! Olie!?

Vent? Blev der sagt godbidder?

Fenris leder efter godbidderne.. *G*

Og Dymke tigger...

Omsider en Fenris i lidt ro...  :dans:

Bla bla bla.... Hilsen Julia

KariN

De ser da ud til at nyde deres ferie :D og godt at der kom et par ildere til at underholde ham vildnisset Scar :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Barky

Ja, han er som et lille barn på juleaften.... Helt rundt på gulvet af glæde... Det varer sikkert ikke længe før at han logrer, galper og tisser af glæde... *suk*

Stephanie

Hvor er de bare smukke...og hvor har hun bare et smuk ansigt, med store store dejlige øjne  <3 <3

Jeg må altså snart hilse på scarface, han er blevet så stor, og hvor er han dejlig :)

Barky

Citat fra: Stephanie Dato 10. Juli 2012, kl. 22:48
Hvor er de bare smukke...og hvor har hun bare et smuk ansigt, med store store dejlige øjne  <3 <3

Jeg må altså snart hilse på scarface, han er blevet så stor, og hvor er han dejlig :)

Ja ik? Bortset fra at hun er slankere end Zallie var, så ligner hun utroligt meget i blikket når man ser hende i øjnene.. <3

Ja du må! Og du bliver nødt til at tage ilderne med, for ellers bliver herren utilfreds.. *G*

Stephanie

Citat fra: Barky Dato 10. Juli 2012, kl. 23:04
Citat fra: Stephanie Dato 10. Juli 2012, kl. 22:48

Ja ik? Bortset fra at hun er slankere end Zallie var, så ligner hun utroligt meget i blikket når man ser hende i øjnene.. <3

Ja du må! Og du bliver nødt til at tage ilderne med, for ellers bliver herren utilfreds.. *G*

Hahaha, ja det går ikke at han bliver utilfreds...men altså han får noget at se til med 3 stk hvalpe :P