Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Ups...... Jeg kom til at lave en "lussingen" :)

Startet af Stephanie, 10. Juli 2012, kl. 22:00

Stephanie

Jeg har jo desværre mistet en del ildere ældre ildere i løbet at det sidste år.

Og derfor endte Bastian med at gå alene. Da Bastian altid har været sammen med andre ildere måtte jeg jo på jagt efter nogle venner til ham. Og da 1 hvalp ville være for meget energi for min pensionist ilder, så skulle det være 2 hvalpe.

Java vandt mit hjerte på VIF sidste år, og lærte mig at albinoer er nogle fantastisk smukke ildere. Så selvfølgelig måtte jeg have hvalpe efter Java.

Så derfor endte jeg, sammen med CMS, med at få 2 dejlige drenge efter hende, som senere skal bruges i avl (Glæder mig til at få en hvalp efter en af vores basser om nogle år)

Og det var så her at jeg troede at alt hvalpe halløjet var ovre..... men men men... så viste muligheden sig for at få den skønneste, sjoveste, mildeste og super kælesyge tæve sig.

Og så kunne jeg da ikke andet en at slå til, specielt efter at jeg havde prøvet at passet CMS's hvalp Priya i 1 uge. Hun viste mig at tæver faktisk er helt okay (jeg har jo altid haft drenge)

Så nu er CMS og jeg i fællesskab ejere af den skønneste Avia :)

Hun er lige hvad drengene ikke gider...hun vil gerne sove hos mig, hun vil nusse og kæle, alt det som drengene slet slet ikke har tid til, og hun bider ikke, og hun ved hvor bakken er, så bliver det da ikke nemmere. Hun kan dog være lidt efter min gamle dreng Bastian, men alligevel er det ham hun lægger sig og sover hos når det er sovetid :)

Her er så et dårligt billede af min smuksak Avia efter at hun har leget i deres bassin på altanen og derefter mudret sig ind...skal lige vænne mig til at mudder ses rigtig meget på sådanne hvide størrelser :)

Så...tjaaa... jeg er vist blevet lussingen anno 2012...hvem mon tager titlen næste år?  :fnis:

KariN

For satan Steph :lol: hvor er det fantastisk at du nu har hele 3 skønne snebolde :D så er der gang i hytten derhjemme :lol:

jeg glæder mig til at følge de tre små hos dig og ja tæver er noget for sig, når man først har haft en tæve inden for ens døre så kan man slet ikke undvære dem :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Barky

Årh Stephanie...!!! Jeg kan nu godt forstå dig... De der snebolde rykkede godt og grundigt i min arme rygrad... <3
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Shamua

Tillykke med alle dine smukke hvalpe, jaa.. Du mangler jo bare 1 mere for at det er en lussingen :P

Vh. Marianne

Eliza

Tillykke med Avia også  :lol: er sikker på hun kommer til at elske at bo hos dig, så hun kan hjælpe dig lidt med at styre alle drengene ;)

Jeg skal virkelig også lige vænne mig til at de små snebolde virkelig bliver beskidte eller det plejer mine andre dyr jo nok også at være jeg ser det bare ikke så let  :lol:

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

mette11

Ja det er jo hvad der kan ske  :fnis: :fnis: :fnis: Men så har du da godt nok også fået liv i huset igen!!  ;) Men nu bliver jeg lidt forvirret - var Avia ikke den hvalp Ann fik??

AlisVolatPropiis

Åh der er hun jo! Jeg forstår sgu godt du ikke kunne modstå hende Steph...og jeg er glad for du ikke kunne - ellers tror jeg nemlig godt hun kunne have fristet mig over evne...hun et helt vidunderlig og noget af det sødeste kælne jeg længe har mødt <3 jeg ved bare hende, Ecrux og Phlox er endt i et hjem hvor de vil være elsket til skyerne. <3

CMS

Årh Steph <3 Hvor er du sød! Jeg er ubeskrivelig glad for, de 3 banditter er endt hos dig! Jeg havde jo fornøjelsen af at se dem 3 gange på 6 dage den forgangne uge, så det kunne jo ikke være bedre :D Jeg nyder at have "børn" med dig :P <3

Jo - Avia har været hos Ann, men jeg fik hende tilbage sidste uge, og så var det jo heldigt Steph stod på spring til at få fingrene i hende.. (Ellers har jeg nemlig en fornemmelse af, Steph mååååske havde forsøgt at overtale mig til, Priya skulle flytte derud, meeeen hun bliver her og skal aldrig flytte hjemmefra <3 )

Mange hilsner Christina

Anne

Hvor er hun skøn, tillykke med hende Stephanie. Synd det ikke kunen gå ved Ann (kender ikke omstændighederne), men dejligt hun kunne få det godt hos dig så :)

Stephanie

Tusind tak for alle de fine ord :)

Ja, her er rigtig liv og glade dage her, og jeg nyder det i fulde drag :)

Christina, du kan være sikker på at jeg ville have prøvet på at overtale dig til at Priya skulle herhjem hvis ikke muligheden for at få Avia havde vist sig :)