Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Min elskede LuciFyr

Startet af FerretParadise, 13. Juli 2012, kl. 15:20

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Shamua

SMUK <3 Glæder mig til at se ham igen. Han ligner jo sin mor... lidt  :love:

Nu er der heller ikke længe til sommerilderen, må jeg godt stjæle ham?  :fnis:

Vh. Marianne

FerretParadise

Ja han ligner Navi lidt, han var ihvertfald den i kuldet der lignede hende mest, de andre lignede mest deres far.

Du må da selvfølgelig ikke stjæle ham, men du må godt "låne" ham i et stykke tid, nu vi kommer over til Sommer Ilderen.  ;)
Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis

Han er stadig i mine øjne den smukkeste smukkeste i det kuld :) Og i ser ud som om i er meget glade for hinanden :)

FerretParadise

Tusind tak Trine.  :)
Du kan tro vi er meget glade for hinanden, og jeg har virkelig krammet ham meget her på det sidste.  <3
Ann Hillerslev.

Shamua

Citat fra: FerretParadise Dato 13. Juli 2012, kl. 15:27
Ja han ligner Navi lidt, han var ihvertfald den i kuldet der lignede hende mest, de andre lignede mest deres far.

Du må da selvfølgelig ikke stjæle ham, men du må godt "låne" ham i et stykke tid, nu vi kommer over til Sommer Ilderen.  ;)
Jeg læste det som jeg godt må stjæle ham! Tak :D .... :P

Vh. Marianne

KariN

Hvor er det sidste billede skønt :) jeg elsker at han ligner en lille Bjørn imens han kysser dig :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Amazing Ferret

Jeg kan godt se at Herkules for kamp til stregen på SommerIlderen  :D Han er jo vildt smuk....skal vi bytte :fnis: :fnis:

Miliah

Der er vel ikke noget at sige til man stadig fortryder en smule at man ikke slog til da han var ledig :) Smuk er han  <3