Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Jonas Sander

Startet af Blueshift, 17. Juli 2012, kl. 11:56

Blueshift

Hejsan på er!  :)

Är det någon här som kan bekräfta att Jonas Sander har sålt Tommy Säfströms (svensk) illrar i danska djuraffärer? Vi vet ju att så är fallet, men kan det bevisas på något vis?

Hoppas ni förstår min svenska, om inte så säg bara till! Jag skriver det på engelska också:

Can anyone confirm that Jonas Sander has sold Tommy Säfström's ferrets in Danish pet stores? We know that's the case, but can it be proved somehow?

Sølvsten

Du kan høre dyrehandlen i City2 om de vil bekræfte at de har solgt ilder fra Jonas Sander. Jeg ved dog ikke om det er Tommy Säfströms ilder.

Jeg har det kun mundtligt fra dem.

FerretParadise

Hejsa.

Jeg tror det bliver svært at bevise, da hans navn ikke står nogen steder, når man køber en af hans hvalpe i en dyrebutik.
Jeg har fået afvide et par gange i dyrebutikkerne, at hvalpene kommer fra Jonas Sander. Men det var jo kun mundtligt, og det kan jeg ikke bevise.
Når man køber en af disse hvalpe i dyrebutikkerne, får man en attest på vaccine, og den er stemplet i Sverige. Jeg kan ikke huske navnet på dyrlægen, da jeg ikke har disse attester mere.

Måske andre herinde kan hjælpe dig.
Ann Hillerslev.

Barky

Citat fra: FerretParadise Dato 17. Juli 2012, kl. 12:02
Hejsa.

Jeg tror det bliver svært at bevise, da hans navn ikke står nogen steder, når man køber en af hans hvalpe i en dyrebutik.
Jeg har fået afvide et par gange i dyrebutikkerne, at hvalpene kommer fra Jonas Sander. Men det var jo kun mundtligt, og det kan jeg ikke bevise.
Når man køber en af disse hvalpe i dyrebutikkerne, får man en attest på vaccine, og den er stemplet i Sverige. Jeg kan ikke huske navnet på dyrlægen, da jeg ikke har disse attester mere.

Måske andre herinde kan hjælpe dig.

Dyrlægens navn er Björn Hudin
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Eliza

Jeg bliver nysgerrig over hvorfor det skal kunne bevises?

Men ilderne kommer tydeligvis fra sverige, hvorfor ellers bruge en svensk dyrlæge, men bevis er det jo ikke.

Ilderhjemmet der er bruger herinde har snakket med Jonas Sander personligt (måske besøgt ham), måske de kan hjælpe lidt mere??
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Zopad

Apollo som jeg har købt a en der har købt ham i en dyrehandel (fandt jeg ud a) har stempel fra en svensk dyrlæge  :(
Ved godt de ikk har lige så godt helbred men bliver virkelig bekymret nu  :(
Apollo & Draco <3

mette11

Jeg bliver altså også nysgerrig...

Dyrehandleren i City 2 og Runddelens Dyrehandel burde kunne bekræfte at de har købt fra Jonas Sander, men om de vil det kan jeg ikke sige. De to er i hvert fald helt sikkert forhandlere af hans hvalpe. Men hvordan man beviser det, skal jeg ikke kunne sige.

Eliza

Nu er det vel om det kan bevises at det er Tommy Säfströms ildere der rent faktisk bliver solgt og ikke Jonas Sander ildere. Så vidt jeg ved laver Jonas Sander slet ikke en masse kuld ilderhvalpe, men de bliver solgt under hans navn, måske fordi Tommy ikke har lov til det?? Tror desværer ikke at de dyrehandlere der sælger deres dyr vil hjælpe specielt meget.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Beate

Vil bare legge til at Runddelen ikke forhandler svenske ildere nu.
Om de har gjort det tidligere kan godt være, men har fra ganske sikre kilder at det ikke er tilfellet nu. Dog er det jo ikke fra avl som de fleste her vil støtte.
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

Blueshift

Jättemycket tack för svar! Jo jag förstår att det nog blir svårt att bevisa en sån sak. Tänkte om det fanns några dokument som medföljt illrarna där det stod, eller om någon här personligen pratat med Jonas och han berättat vart han fått illrarna ifrån. Jag väntar lite och ser om Ilderhjemmet skriver i tråden, annars skickar jag ett PM.

Citat fra: Eliza Dato 17. Juli 2012, kl. 14:31
Nu er det vel om det kan bevises at det er Tommy Säfströms ildere der rent faktisk bliver solgt og ikke Jonas Sander ildere.

Ja precis, så är det  :)

Jag kan tyvärr inte säga så mycket mer just nu om vad saken gäller, men lovar att återkomma och berätta längre fram!

mette11

Nu er det mange år siden at jeg havde Jonas Sander ildere, men jeg har haft to og det eneste som medfulgte var vaccinationspapiret, hvor det fremgår at de er vaccineret af Björn Hudin fra Sverige.

Du kan også prøve at kontakte dyrehandleren i City 2 - jeg vil godt finde adresse, tlf.nr. osv. hvis du vil have det. Jeg aner ikke om de vil sige noget eller ej, men det er da et forsøg værd. Det er der jeg i sin tid købte de to Jonas Sander ildere som jeg har haft. Det kan jo være at de har nogle papirer fra deres handler jo.

Ceciliaolucifer

Eller känner någon till namnet Jonas Pedersen? :)

Blueshift

Citat fra: mette11 Dato 17. Juli 2012, kl. 18:15
Du kan også prøve at kontakte dyrehandleren i City 2 - jeg vil godt finde adresse, tlf.nr. osv. hvis du vil have det. Jeg aner ikke om de vil sige noget eller ej, men det er da et forsøg værd. Det er der jeg i sin tid købte de to Jonas Sander ildere som jeg har haft. Det kan jo være at de har nogle papirer fra deres handler jo.

Kontaktinformation till City 2 kan vara bra att ha, så det tar jag tacksamt emot!

ilderhjemmet

vi har ikke haft direkte kontakt til Jonas Sander, men - puha- det bliver lidt besværlig- vi kender en der kender Jonas Sander, det var meningen at hun ville kontakte ham så vi kunne få forbindelse med ham, dette misllykkedes eller???, vi ved kun at det er hans egne ildere han forhandler og ikke har samarbejde med andre.

City2 forhandler kun Jonas Sander ildere og de er stolte af det, iflg dem selv
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

mette11

CitatKontaktinformation till City 2 kan vara bra att ha, så det tar jag tacksamt emot!
Vita Dyrecenter, Plan 1, City 2, 2630 Taastrup, tlf (+45) 43 52 47 86. Jeg har desværre ikke kunne finde en email til dem, da deres hjemmeside pt. ikke fungerer, men skal nok holde øje med den.