Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Under køkkenbordet

Startet af lille_jill, 20. Juli 2012, kl. 16:54

lille_jill

Chucky og amina brød ud af deres nye bur i nat. Amina løb glad rundt imorges kl 6, men Chucky er stadig væk. Mistænker at han sover under køkkenskabene. Skal jeg vente på at han måske vågner eller hvordan kan jeg vække ham? Har prøvet med pivedyr, mad, godbidder, olie, pasta, legetøj og at stikke lange pinde derind. Det er et meget lille hul, men han har før sovet en halv dag i sådan et. Det var ikke meningen at han skulle herud endnu, da vi stadig er igang med at ildersikre.
Der var også fjernet en rist under vasken på badeværelset, men det burde ikke være muligt for ham at komme derned. Ligeledes var der åbne vinduer, men helt ude for ilderhøjde. Så han mÅ være derinde, sPørgsmålet er bare, hvor langt inde og om han er død eller levende :(

Cille

Jeg havde på tidspunkt også en der kravlede ind under køkkenskabe,men hun kunne ikke komme ud igen.
Det var fordi der sad en klods inde under skabene....hun kunne godt mase sig ind ,men ikke ud da hun ikke kunne bøje den vej.
Så hvis ikke han kommer ud af sig selv senere idag ,så ville jeg lavet et hul ....havde jeg nok gjort for længst, når altså jeg var sikker på det var der han var.

lille_jill

Men kunne du ikke høre den derinde? For havde jeg hørt ham derinde, så var hele lortet også bare blevet smadret med en hammer.

Cille

jo hun rendte jo rundt derinde og prøvede på at komme ud, men kunne ikke.
Men der hvor Mette boede før var de tit under "panelet" og man kan godt høre de rumstere lidt indimellem, selvom de bare sover

Cille

har i kigget i ovn skuffen...for der kan nogen komme ind, eller under køleskab og "ind" i det på bagsiden.

Lena og Peter

Jeg håber altså snart han kommer gående helt uskyldig hen til dig..

Julie

Puuha, Jill. Jeg håber også snart han kommer frem. Han ligger ikke i en dyne et eller andet sted?

FerretParadise

Puha jeg bliver helt nervøs..

Har I fået ham ud, eller hørt ham derinde??
Ann Hillerslev.

lille_jill

Intet nej. Cille: hvordan fik du det op?

Cille

Anne

Åh nej Jill, jeg håber I snart finder ham. Min sif blev engang væk i Julias køkken, så Julia måtte ødelægge soklen for at vi kunne få hende ud. Jeg troede virkelig hun var død da vi endelig hørte hende derinde, jeg var sikker på hun var smuttet ned i toilettet og ud i kloarken-

lussingen

Jeg krydser fingre for at I snart finder ham. Masser af tanker til dig Jill.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.