Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

jeg har lagt mærke til (OPPARRING OG KØNSORGANET)

Startet af katja, 26. Juli 2012, kl. 08:13

katja

jeg har igenem de sidste par år studeret lidt på mine egne ildere og andres ilder

når vi parre vores hunildere op, og hun går tom, falder hun helt igen
men når hun parres op og er drægtig er det som om kønsorganet ikke falder helt ind igen

er det bare mig der har opseveret det, eller er der andre der har studeret opparret ilders fitte

ja jeg ved godt det er et underligt spørgsmål, men ud af de mange jeg har kikket og fulgt, holder det faktisk næsten hvergang, der hvor der ikke kom hvalpe  trods hunilderen  ikke faldt helt  i kønsorganet, viste det sig hun havde en uformelig klump i livmoderen, som efter dyrelægems  mening, havde været en hvalp der ikke blev udviklet helt, hun ilderen blev selvfølgelig steliseret, (det er en venindes ilder)

så ville høre om der var andre der havde opseveret det samme
ejer af 7 dejlige trolde,

Eliza

Jeg har ikke selv haft en drægtig tæve, men synes da det lyder til at give mening at en tæve vil se anderledes ud, men om det altid er sådan aner jeg ikke.

Ved hunde jo ser anderledes ud og vi mennesker gør også bare invendigt ;) så det er vel ikke usandsynligt.

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Amazing Ferret

Mine tæver har aldrig trukket sig helt sammen efter parring, så det passer ikke på mine  :D

Anne

Jeg har prøvet at de efter v hob heller ikke trak sig helt sammen. Meep gjorde det heller ikke da hun var drægtig