Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

sammenføring

Startet af ilderhjemmet, 10. August 2012, kl. 13:21

ilderhjemmet

Nu er jeg så startet med sammenføringen af Zorro (han er sammenført med Chanell og Freja for et par måneder siden) nu skal han så sammenføres med resten. Indtil videre er det gået overraskende godt   :D, halvanden time lukket inde i stuen sammen med mig, hvæs lidt hyl, analprutter og nu har jeg sat dem sammen i indendørsburet, stortset er det jo gået helt smertefrit, lidt piv piv fra buret og enkelte slåskampe,virker ikke som om nogle af dem er bange og der har heller ikke været angstskidning i denne omgang, så nu vil jeg gå ud og rense voulieren og åbne op så det er en stor vouliere  <3
Vi mangler bare at få Filine ind, men hun snorksover, hun er så godtnok det mest hysteriske, men mon ikke det også går godt, vi er ihvertfald fuld af opsimisme  :dans:

Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

ilderhjemmet

Det er godt nok den letteste sammenføring jeg har prøvet, lige nu er de kommet i voulieren som jeg har åbnet, en lille smule piv piv, ingen blod, ingen sår og ja det er så det, jeg er målløs men utrolig lykkelig, så er det jo ingen sag at sammenføre dyr.
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Barky

Citat fra: ilderhjemmet Dato 10. August 2012, kl. 16:54
så er det jo ingen sag at sammenføre dyr.

Nogen gange... *G*

Tillykke med den gode sammenføring. Min allerførste sammenføring nogensinde bestod i at åbne transportkassen. Det var dét. Ingen slåskampe, ingen bid, ingen sure miner.. Kun ren og skær lykke fra alle ilderne.

Jeg har så prøvet lidt af hvert siden da.. :P
Bla bla bla.... Hilsen Julia

ilderhjemmet

Tak Barky: Sidste år samførte jeg Hanibal som gik med Diva og Filine med vores andre ildere, der var det bid, blod og sår, jeg havde frygtet denne sammenføring og havde sat hele min sommerferie i sammenføringens navn  :D, da Zorro er hunderæd for sine egne artsfæller og da han skulle sammenføres med Chanell og Freja var det med bid, hyl hyl, angstskidning, sår og skrig

mette11

Dejligt at det går godt indtil videre  :dans: :dans: Det er sgu utroligt så forskellige sammenføringer kan være. Jeg har selv også oplevet lidt af hvert  :ja: