Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Så har jeg endelig billeder af mine små bamser :)

Startet af Miss-Bjerregaard, 13. August 2012, kl. 16:30

Miss-Bjerregaard

Først lidt af Ami, min umådelig lille pige på 1,5 år :)

Så et par billeder af Luchsen (der ikke så mange af ham, da det var de to store der var ude og han er umulig og få til at sidde stile.. Flere kommer :))

Jeg hopper nu mor, luk mig nu ned til de andre!

Så af min store dreng Basse, som jeg fik fra internatet ! <3

Så Billeder af min mellemste dreng Liam

Elsker jeg mine dejlige fritter ! <3 Basse, Lillepigen, Luchser og Lamse ! I er de dejligste ! Dog kunne i godt være søde og lade mig tage nogen ordentlige billeder - Sid stille! :d
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

Minority ferrets

Det var da nogle fine basser. Du har måske valgt at beholde dem alle så? :)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Miss-Bjerregaard

Jeg er vildt meget i tvivl, jeg bor i en lejlighed og vil gerne have dem alle ude når jeg er hjemme, men han den lille han bliver ved at angribe Liam, så det går ikke. Men er faldet pladsk for ham. Så er i tvivl. :)
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

Minority ferrets

Det er også svært, men husk at det tager tid at sammenføre (eller det kan det!). Du må jo skrive hvis du vil have hjælp :)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Sølvsten

Anne