Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

To søster mødes

Startet af Dark Crystal Ferret, 13. August 2012, kl. 19:48

Dark Crystal Ferret

Vi blev kontaktet af Cleopatra Aysihas ejer i sidste uge, og fik det sørgelige besked om at hun desværre pga. sygdom måtte skille sig af med sine dyr. Vi valgte derfor at tage Aysiha herhjem, mens vi fandt et nyt hjem til hende.
Jeg har derfor også haft den store mulighed at se de to søstre, Nefretiti Angel og så Cleopatra Aysiha sammen for første gang siden de blev solgt som hvalpe.
Ikke fordi det var så herligt et møde, for Angel æder næsten alle dyr på sin vej, hvis hun finder dem udfordrerne imod hende og hendes team. Så pigerne var ikke videre gode venner da vi forsøgte at se om de ville lege sammen. Heldigvis havde vi to ferie gæster på besøg, Mailo Kessler Nightlight og Fnug, og Mailo ville meget gerne lege med Aysiha + at Tjalfe og Aysiha også virker til at være blevet ganske udmærket venner.

Men lidt billeder ville jeg da have af de to piger. Og Robert var sød lige at hjælpe mig med et par få billeder af de to søstre sammen.
Og det er faktisk lidt sjovt at se hvor meget de ligner hinanden, for ikke at sige deres far.
Især Aysiha har bare sin fars helt fantastiske kære ansigt form, hvilket virkelig glæder mig.

De to piger sammen

Angel ser utilfreds ud. Skrid søster – mit hus!!

Robert med Aysiha

Lidt enkelt billeder af pigerne hver for sig ude fra haven.

Nefretiti Angel

Cleopatra Aysiha

Sølvsten

Anne

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3