Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Flying Gohan og Flying Ebi Furai

Startet af Anne, 13. August 2012, kl. 23:41

Anne

Jeg kom hjem fra sverige i går, og hentede de 2 hvalpe jeg har hjemme fra mit kuld (ikke-beholdere), som blev passet i Aalborg. De andre var i Herning hos mine forældre, og skulle først hentes i dag, da vi kom sent hjem i går. Grunden til de blev passet i Aalborg, var fordi dem de blev passet ved skulle finde ud af om de ville have en af dem (de har 2 herfra i forvejen), men de blev enige om at 2 er nok. Men så havde jeg jo lidt tid med dem i dag før jeg hentede de andre, og tog en tur ud i haven med dem.

Gohan har været ude i et hjem i et par dage i Aalborg, men hans nye hjem havde ikke helt været forberedt på HVOR meget en ilder egentlig kræver, så derfor kom han hurtigt tilbage. Ebi hed før Dragonroll. Hun er den tæve der var syg som lille og som jeg af den grund har holdt længere tid. Jeg har omdøbt hende, fordi jeg ikke selv havde valgt det første navn, og dem der har, valgte ikke at få hende. Hun er en lille bitte pige på under 450 gram.

Gohan:

Ebi:

Barky

Nurh hvor er Ebi nuser!!! Det er Gohan også, men Ebi har et eller andet over sig.. Jeg synes faktisk at hun minder mig lidt om My som hvalp i udtrykket. <3
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Shamua

Jeg synes virkelig de er kønne Anne, især Ebi  :love: Og flotte billeder :)

Vh. Marianne

Julie

Mother of God hvor er de bare fine. Er enig med de andre i at Ebi har et eller andet over sig <3 ..og jeg er ellers normalt til hanner

lussingen

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

KariN

Sikke et par dejlige hvalpe :D  og ja Ebi har et eller andet over sig, sikke en fin lille pige <3
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Sølvsten

englefugl

PiaLyng

Hvor er de smukke :D! Men der er noget over Ebi.

Miliah

Hvor ser de dejlige ud. Specielt hende Ebi ;)

Eliza

søde er de bestemt :) Ebi er en lækkermås og Gohan har bare det der jeg er en ilderdreng der ikke fatter så meget blik, som jeg synes er så herligt i den der alder <3
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Ferretale

Cille

Hvor er de søde <3 og det første billede med Ebi er virkeligt skønt :D

AlisVolatPropiis

Jeg er (nu knapt så) hemmeligt forelsket i Ebi.... slemt endda!
De er bare smukke Anne :D

Malene

Iiih, Pivskid og Lille Fis <3 Hvor er det nogle dejlige billeder du har taget af dem.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.