Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Sammenførings fotos.

Startet af Barky, 14. August 2012, kl. 00:23

Barky

Ja, jeg er ligesom nødt til at advare i overskriften. For her kommer nogen af de billeder som vi ikke så ofte viser frem. Billeder af dyr med bidmærker, lort i pelsen og lort på gulvet.  :lol:

Men jeg vil gerne vise jer hvor DYYYYGTIGE Mette's basser er. Bølle-Barlow har boet med Bluey og Hyper i snart 2 uger (på onsdag), og Jackson har så boet med de 3 i en uges tid.  <3

Så her er de utraditionelle, beskidte og blodige, billeder.  8)

Barlow tester potientielt sovested. (Det blev ikke godkendt!)

Tja... Barlow med pynte kattehår.  :lol:

Jackson er lidt træt af at have jagtet hvalpe rundt!

Bluey går totalt bananas (som vanligt faktisk) over et eller andet legetøj.

Et par ildere....  :-$ Det er IKKE Hyper...  :P

Cassidy er gået KOLD

Og disse er fra iaften. Ja, der er også lort på gulvet, men badeværelset er KLART lejlighedens nemmeste rum at skylle rent fra ildersammenførings lort.  8) :lol:

Jackson ved GODT hvorfra man spiser!

Hyper er lun på Barlow's kylle

Bluey har hamstret 2 kyller!

Dygtige Jackson der ignorerer Hyper...

Og endnu dygtigere Jackson der ignorerer hende selv når hun rører ved ham. Åbenbart er det vigtigere at jeg ser ham end at han skal tæske Hyper, det er den rigtige slags priotering.

Så får Hyper omsider Barlows kylle!

Og Barlow er såååå træt af sammenføring...
Bla bla bla.... Hilsen Julia

lussingen

Åhhh hvor er det dejligt at se billeder af ilderbørnene <3
Jeg er fortsat imponeret over, hvor godt det går. Og dejligt at se, at Jackson rent faktisk kan stå SÅ tæt på Hyper uden at forsøge at slå hende ihjel :fnis:
Og Hyper har stjålet en kylle fra Barlow :S Det var utænkeligt for 3 uger siden!!!!!!!!!!!!!!!!
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Sikke nogle skønne billeder.  :)
Julia du kan altså noget helt specielt med ildere, det tager jeg virkelig hatten af for.  :)
Jeg håber ikke at de driver dig til vanvid.  :fnis:
Ann Hillerslev.

Sølvsten

Julias sammenførings bureau!!

Det kan du sikkert tjene mange penge på.

FerretParadise

Citat fra: Sølvsten Dato 14. August 2012, kl. 08:33

Det kan du sikkert tjene mange penge på.
Og Asti.  :lol:
Ann Hillerslev.

Eliza

Du er skide god Julia :) Får de meget store sår? eller en masse småsår? og renser du dem?
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Anne

Hvor er alt det forfærdelige sammenføring på billederne med blod, lort osv? For mig at se er det en gang skønne billeder af flotte dyr :) Det er dejligt at det går så godt med dem

AlisVolatPropiis

Barky

Anne - Jooooeh... De er lidt beskidte, og man kan se at de er blevet bidt i, og der er noget lort på gulvet.....

Elisabeth - Faktisk er der kun kommet 1 ok stort sår som jeg holder øje med og vasker i vand. Det er Bluey's næse som fik et HAK af Barlow i starten, og som ikke gider hele så hurtigt fordi at knejten bliver VED med at "butte" på alt muligt. Ellers er det kun småsår og skrammer som ikke er dybe eller behøver rensning. Jeg er meget imponeret over dem. Men jeg har også afbrudt deres første kampe med vand, vand og massere af vand så de ikke "hænger fast" men bare laver bid.

Citat fra: Sølvsten Dato 14. August 2012, kl. 08:33
Puha!!! Jeg får allerede stress!! (Det gør mine naboer sikkert også ved tanken LOL)

Årh ja! Jeg er løbet tør for asti! For dumt også at drikke 2 flasker på een aften.... (og lidt rom....)
Bla bla bla.... Hilsen Julia