Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Mine to nye drenge :D

Startet af englefugl, 16. August 2012, kl. 21:16

englefugl

Nu har jeg endelig fået taget mig sammen til at lægge billeder ud af mine nye drenge :D De Hedder Maroon Emperor Merlin od Jula, og Angoraferretry's Valrhona Capilli :)
Jeg er så glad for dem! De er de to sødeste og mest velopdragne hvalpe jeg nogensinde har haft, de opfører sig faktisk bedre end de voksne  :S  :lol:
Men Valrhona er min nyeste, for fandt pludselig ud af at Daniela havde en chokolade angora, og så måtte jeg bare slå til! Og han er bare så lille og fin! En rigtig sød og dejlig lille chokolade baby. Så endelig har jeg min egen lille pelsklump  <3 Og så er Møffe (Merlin), ligesom fra dag 1,  bare stadig min dejlige bamse  <3
Undskylder for de mange billeder, men kunne ikke lade være med at dele dem alle sammen. Så det er total billede-spam :D ;)

Først lille søde Valrhona  :)

"Er det sådan jeg skal stå moar?"  :)

"Det er godt at sidde hos madfar <3"

Og så lidt af Merlin, der blev desværre ikke lige så mange af ham :)

Og Merlin synes at det var så rart at være hos madfar, at han skulle med på et par billeder :D

Til sidst lidt fællesbilleder :D

"Ja, vi er bare blevet de bedste venner  <3 nu hvor de andre er så dumme og onde!"

STORE Merlin og lille Valrhona :)  <3

BÅT BÅT Valrhona og Merlin

Miliah

Hvor ser de bare dejlige ud begge to!!  :)

Amazing Ferret

Tillykke med dem begge  :D

Jeg glæder mig til at møde Valrhona  :D

Julie

De ser da søde ud :)

Ferretale

Shamua

Søde lille Valrhona :D Han er så kær <3 Kan godt forstå i er faldet pladask for ham, gjorde jeg også!

Dejligt at se billeder af Møffe, han ser ud til at vokse godt og grundig! Glæder mig til at se dem på Falster :)

Vh. Marianne

Sølvsten

englefugl

HSS

super skønne billeder af de små... kan godt forstå i lige skulle spamme lidt... ;) griner
foruden til lykke med den lille ny...