Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Fotos fra træffet hos Jill

Startet af Barky, 23. August 2012, kl. 19:49

Barky

Amina prøvede omsider røret på væggen!

Men gad så ikke gentage det...  :X

Amina  :D

Bedst er det nu hos moar

Chucky  <3

Så fik basserne en balje vand med kød i... Det var goooodt syntes Chucky, Amina var ikke specielt begejstret.  :lol:

Amina - noget tøvende!

Chucky med sit bytte.

Og så var der jo et par mennesker også...

"Killroy was here"

Og Volmer fik også taget et par billeder

"nogen" var jo blevet våd, så "nogen" måtte lige tørre sig...

Bla bla bla.... Hilsen Julia

HSS

ej nogle gode billederne... der har jo været ren hygge for de små kræ....
ang. det rør er da en genial opfindelse... den vil jeg da klart tage til mig....
kan foruden godt forstå amina med det kød... puha.. griner... gamle Sofus kunne slet ikke lide kød men honningmelon var godten....  :D
men igen gode billeder.

Shamua

CHUCKYYYYYY <3 Han er bare så sej :fnis:

Mette, har du fået farvet hår???

Fedt med rør på væggen Jill!

Det ser da ellers ud til at ha været hyggeligt! Var Amina og Chucky de eneste dyr? Så må de da ha været godt trætte efter gæsterne gik igen :P

Vh. Marianne

lille_jill

wee, billeder :D

Ja, de var de eneste 2. Chucky var godt træt bagefter, men vidst mest fordi han havde travlt med at bide i alle "hans" gæster. Ved ikke lige hvad der sker for hans pludselige idé om, at alle skal bides i :S Amina sov en del mere end hun plejede under træffet, tror det var lidt for overvældende med alle de mennesker.

Shamua

Citat fra: lille_jill Dato 23. August 2012, kl. 21:55
wee, billeder :D

Ja, de var de eneste 2. Chucky var godt træt bagefter, men vidst mest fordi han havde travlt med at bide i alle "hans" gæster. Ved ikke lige hvad der sker for hans pludselige idé om, at alle skal bides i :S Amina sov en del mere end hun plejede under træffet, tror det var lidt for overvældende med alle de mennesker.

Hmmm.. er du sikker på du ikke har forvekslet de to :P

Vh. Marianne

lille_jill

Yep, det var Chucky. Han bed også Mette og hendes søn, da de skulle passes. Han har også hapset mig i fingrene og Michael i fødderne idag. Men det er jo fordi han har sovet flere år væk, så har slet ikke haft behov for at opdrage på ham. Så nu bruger han bare alt den energi som er sparet op og så er opdragelsen smeltet lidt væk.
Havde overvejet om det gjorde ondt nogle steder på ham, men han går bare hen til folk, hapser dem og ligner en der har den største fest over det :P

Shamua

Vh. Marianne

Anne

lussingen

Det var bare sådan en hyggelig dag!!

Marianne: Ja, jeg er blevet en smule mørkhåret :lol:

Søde Chucky og Amina <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Shamua

Citat fra: lussingen Dato 23. August 2012, kl. 22:44

Søde Chucky og Amina <3
Det er pænt! :D

Vh. Marianne

lussingen

Citat fra: Shamua Dato 23. August 2012, kl. 23:37
Citat fra: lussingen Dato 23. August 2012, kl. 22:44

Søde Chucky og Amina <3
Det er pænt! :D

Tak :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Sølvsten

Det ser rigtigt hyggeligt ud. Tænk en hel dag med Chucky, det må være lykken.

Jill hvordan har du sat de rør op? Det er en super god idé.

lille_jill

har slået kramper i væggen og syet dem på med garn :) Kan ikke anbefales at få ilder-hjælp imens, der var ved at blive banket et hoved fladt.

AlisVolatPropiis

Det var bare SÅ hyggelig en dag :D jeg er forelsket i Jills dyr (og Sofa) og jeg blev altså ikke hapset :P tusind tak for en dejlig dag :D med lækker frugt, super lækre boller og og og :D

Miliah

Ser hyggeligt ud. Håber der kommet et til en dag hvor jeg har mulighed for at deltage  :P