Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Nori, Ebi og Gohan

Startet af Anne, 23. August 2012, kl. 22:03

Anne

Da jeg skulle tage lidt billeder af Gohan til salgsannoncen snuppede jeg lige af alle hvalpene.

Nori og Gohan er virkelig svære at få billeder af, de er bare overalt, eller dvs alle andre steder end der hvor man tager billedet. Ebi er mere rolig, men hun er jo også en ilder, så det betyder ikke at hun bare sidder pænt.

men billeder blev det til!

Gohan

Nori

Ebi

Zopad

Sødt billede a ebi på bagben  :love:
Apollo & Draco <3

Anne

Amazing Ferret

lussingen

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Cille

Pæne hvalpe og nogen dejlige billeder.... man skulle næsten tro de var i familie med Manna pga bib.
Ligner den bib de hvalpe altid får :D

englefugl

overdrevet nuttethed!  <3 De er bare for kære!  :dans:

Ferretale

lille_jill

Sølvsten

PiaLyng

Anne

Tak alle :)

Hanne: så vidt jeg ved så er de der mærkelige bibs ret almindelige i mange linier. Jeg havde jo kun 3 hvalpe i hele kuldet helt uden bib, og så et par stykker der næsten intet havde, men de andre har i alle mulige forskellieg afskygninger fra en fin symmetrisk  tynd streg, til en nærmest fuld hagesmæk.

Eliza

hvor er de søde <3 og de ser virkelig dejlig hvalpede ud <3 synes mange i den alder begynder at se alt for voksne ud :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Anne

hehe mine er meget hvalpe endnu, men det ligger til deres fars linie, han var også hvalp MEGET længe og faktisk først da han ramte vinterpelsskiftet begyndte han at ligne en voksen rigtigt.

AlisVolatPropiis

De er altså bare skønne! Virkelig smukke og sjaskcharmerende hvalpe..og hende Ebi der...<3