Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Har Mette formidlings ilder pt?

Startet af Møghætte, 26. August 2012, kl. 15:14

Møghætte

Hej, jeg ville høre om der er nogle der ved om Mette har formidlings ilder pt? Jeg søger nemlig en formidlings han ilder (kastreret) Og har ville så vide om Mette har nogle for øjeblikket, da jeg ikk kan finde ud af hendes hjemmeside :)

På forhånd tak for hjælpen ^^
Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

PiaLyng

Det er nemmere at kontakte hende via mobil eller mail - selvom det også kan være svært nok da hun er en travl dame :)!

Møghætte

det har jeg gjord :) Både på email og mobil men hun har ikk svaret endnu desværre :/

Amazing Ferret

Når det er Mette skal man have god tålmodighed  :D Hun er en meget travl dame  :D

Møghætte

okay :) Er der også andre der har formidlings ilder? :)

KittAnderson

Hun har formidlingsildere, men hun har super travlt lige for tiden, så hun har slet ikke sin tlf tændt. hihi :)
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Møghætte

Citat fra: KittAnderson Dato 26. August 2012, kl. 15:34
Hun har formidlingsildere, men hun har super travlt lige for tiden, så hun har slet ikke sin tlf tændt. hihi :)
ja så er det jo svært at få kontakt til hende :/

Møghætte

er der måske andre der har formidlings ilder? :)

ilderhjemmet

syntes du skal væbne dig med tålmodighed, hun kan noget med ildere, og hun skal nok svare dig
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Møghætte

Citat fra: ilderhjemmet Dato 26. August 2012, kl. 21:39
syntes du skal væbne dig med tålmodighed, hun kan noget med ildere, og hun skal nok svare dig
okay :)