Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

så fik jeg snakket med Mette :D

Startet af Møghætte, 28. August 2012, kl. 11:23

Møghætte

Ja som overskriften lyder har jeg fået snakket med Mette og hun fortalte mig at hun havde denne søde hvide ilder han som jeg godt kunne købe :D Og hun fortalte om ham og jeg besluttede jeg gerne ville købe ham :D

Han kommer hjem til mig i weekenden da Mette skal herhen af :) Nej hvor jeg glæder mig! Han har dog ikk et navn så jeg må lige i tænkebox xD Nogle forslag til hva sådan en lille hvid sag kan hedde? :)
Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

Malou

Stort tillykke!!! Jeg ved aldrig helt, hvad jeg vil kalde mine, før jeg har mødt dem, så jeg er ikke til meget hjælp der hehe ^^ Held og lykke med det hele

Anne

Jeg synes klart også du skal vente til du møder ham med navnet :)

Barky

Jeg ved godt du sikkert er meget spændt osv. Men det er kun3 dage siden at du mødte dine første ildere. Hvad med lige at sove på det i nogen uger og læse en masse om dem herinde evt.

Jeg synes at det lyder lidt forhastet, og jeg vil så nødig at du kaster dig ud i noget som du måske ikke har tænkt længe nok over.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Sølvsten

Stort tillykke med ham. Håber du bliver rigtigt glad for ham. Navnet til ham skal nok komme.

KittAnderson

Så får du nok hilst på mig også, da jeg går ud fra det er når vi skal på udstilling. :)
Og hvis det er den jeg tror det er, er det bestemt en førstegangs ilder!
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Møghætte

Citat fra: KittAnderson Dato 28. August 2012, kl. 12:48
Så får du nok hilst på mig også, da jeg går ud fra det er når vi skal på udstilling. :)
Og hvis det er den jeg tror det er, er det bestemt en førstegangs ilder!
jeg har ikk hørt om nogen udstilling? Ja det var også sådan noget ligne Mette sagde :D Han lyder bare skøn!
Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

Line

Den afholdes på lørdag på falster

Barky

Hvordan går det med dig og ilderdyret? :-)

Anne

Spørgsmålet er om hun fik ilderen, når Mette ikke kom på udstillingen?

Barky

Citat fra: Anne Dato  6. September 2012, kl. 20:19
Spørgsmålet er om hun fik ilderen, når Mette ikke kom på udstillingen?

Nårh ja. Men det kunne jo være at hun hentede den selv?

Malou