Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Og så kom Calle!

Startet af Mosegrisen, 28. August 2012, kl. 15:31

Mosegrisen

Så fik vi vores nye familiemedlem!
Valget endte med at falde på en 15mdr pastel dreng. Det at vi som nyebagte ilder ejere ikke skal bekymre os om bide og bakketræning og i stedet bare kan nyde ham, er fantastisk! Er super glad for at vi valgte en voksen. Selvom vi da garanteret også var blevet lykkelige for en hvalp!  Han er en ilder lige efter bogen; Livlig, nysgerring, kærlig og skal være med i alt. Han er super sjov og kontaktsøgende og er bare en hel fantastisk lille klovn!

Sig hej til cherry Blossom Ferret's Calypso -Herhjemme kaldet Calle!

<3  <3  <3  <3  <3

lille_jill

Den der vil jeg ha!

Bytte?

Mosegrisen

:O er du vimmer mand jeg vil ikke af emd ham igen!! :dans:

Møghætte

nej hvor ser han dog sød ud :D Tillykke med ham!!! :D
Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

Sølvsten

Hey Calle.
Stort tillykke med ham.

KariN

Tillykke med det nye familie medlem :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Minority ferrets

Tillykke med ham :) han ser sød ud
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Kiddo

iiha tillykke med Calle :)
nu  glæder jeg mig endnu mere til på fredag, hvor min lille bebs kommer :fnis:
Your problem is you think your problem is your problem

katja74

Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

HSS

til lykke med Calle.... han ser rigtig fin ud...

Mosegrisen

Calle siger mange tak til lux shoppen for verdens bedste legetøj! Han er da skideligeglad med alt andet end den kasse med det dejlige larmende papir i!  <3

AlisVolatPropiis

ilderhjemmet

hvor er han dog smuk  <3 tillykke med ham
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Mosegrisen