Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Ny, og så ikke alligevel :)

Startet af Selina, 30. August 2012, kl. 21:29

Selina

Jeg vil da lige starte med at præsentere mig, :) jeg hedder Selina og har haft ilder før, fir to år siden, nogle stykr husker mig sikkert.

Jeg blev for små 2 år siden nød til at gå af med mine elskede ildere fordi vi boede i mine svigerforældres lejlighed, og svigerforældrene synes at de lugtede for meget så vi skulle vælge at flytte eller skille os af med ilderne, da vi begge var på su havde vi ikke råd til at flytte og måtte tage den svære og tunge beslutning at omplacere..

Vi er sidenhend flyttet til vores eget sted, og lige siden jeg sagde farvel til mine små har jeg vidst at det ikke var sidste gang jeg skulle have det skønne væsen i mit liv. :) men kæresten har ikke ønsket at få ilder igen desværre og derfor er det ikke blevet til noget.

Nu er vi så gået fra hinanden og jeg har fået min egen lejlighed hvor man gerne må have dyr, så nu har jeg tænkt mig at bruge tiden på at finde mig tilrette og finde den helt perfekte lille tæve som skal bo sammen med mig og mine vovser <3

Min drømme ilder er en angora chokolade tæve men jeg synes ikke rigtig at kunne finde nogle opdrættere som lave præcis denne, er der nogen herinde som kan henvise mig til en god opdrætter? det haster absolut ikke, da jeg er villig til at vente til den helt rigtige kommer op :) det behøver ikke kun være i DK :)

Jeg glæder mig til at være en del af ilder verdenen igen :)

Mosegrisen

Shamua

Velkommen tilbage så :)

Lige præcis chokolade angora, bliver svært i dk. De eneste jeg ved der har chokolade i avl er Ilderbanden og Amazing ferret, men der er da kommet en chokolade angora dreng til danmark i år, så muligheden for at det kommer det i dk, bliver da større :) ..

Ellers ville jeg kigge efter det i holland, og holde mig fra tyskland.

Jeg ville anbefale dig angoraferretry. :)

Men ellers kan du også få andre ildere i Danmark. Kig i opdrætter tråden og hold øje med næste sæson :)

Vh. Marianne

Selina

1000 tak :D jeg har allerede været inde og kigge på deres hjemmeside, det er godt nok nogle smukke hvalpe hun laver <3 jeg har skrevet til hende, så nu venter jeg bare svar, som sagt haster det ikke, er villig til at vente på den helt rigtige :)