Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Så om Ebi hjem

Startet af Kiddo, 1. September 2012, kl. 11:19

Kiddo

OMG!!!
hvor er jeg bare forelsket i den lille fis, <3
vi hentede hende i går, hvor jeg havde aftalt at mødes med Anne og Hessel, i Kolding, da det var tættere på os, og de skulle til udstilling.
Og nu har jeg så fået bettefisen hjem, og jeg må sige at det er vidunderligt  :dans:

Ebi har fået lov til at gå rundt og undersøge vores lejlighed i fred og ro, (og så kunne vi lige dobbelttjekke om den nu var fritte-sikret)
og det var meget sjovt at se hvordan hun snusede og "snakkede", det var som om hun lige ville fortælle os hvor henne hun var i lejligheden  :love:

da det HELE var grundig undersøgt, gav hun sig til at lege..-haha hvor er det bare fantastisk når hun hopper rundt og siger små lyde  :lol:
(men men finder da hurtigt ud af hvor man måske ikke har været så grundig med støvsugeren, for når hun kom ud fra under sofaen af, havde hun en nullermand i knurhårene -hehe)
og da det var sengetid fik jeg en ordentlig mysser af hende, i hele ansigtet. Og så tussede hun i seng. :zz:

I dag startede vi med at gøre hendes bakke ren, (hun er bare fantastisk god til at bruge den) og nu ligger hun og sover, efter vi har leget i godt og vel en time, og det giver mig en chance for at fise rundt og dobbelttjekker mine fritte sikringer, og rydde lidt op. :ja:

Min kæreste syntes Ebi er helt vild nuttet, og kan slet ikke lade være med at grine af hende, når hun hopper rundt og snakker.
(det var love at first sight  <3 )

Syntes lige jeg ville komme med en lille up-date om hvordan det er gået med at få hende hjem  <3
Jeg skal nok få lagt nogle billeder op, (så snart jeg kan finde ud af hvordan man gør)

:dans: God weekend til jer alle sammen.

Your problem is you think your problem is your problem

KariN

Hvor er det dejligt at læse, man bliver da helt glad af den opdatering :)

Det lyder som om at hun har fundet det helt rigtige hjem, den smukke lille pige :D

Der ligger en guide til hvordan man lægger billeder herind i en af de øverste forum kategorier :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Anne

Hvor er det skønt at læse. Jeg har pakket hendes bur ned i dag, da vi kom hjem fra udstilling og det var godt nok ikke sjovt :( Heldigvis hjælper det meget at vide at hun har fået et godt sted hvor hun er elsket, men hun er jo en lillebitte ilder med en kæmpestor personlighed, så man kan godt mærke at hun ikke er her mere.

Jeg er glad for at din kæreste også er blevet glad for hende :) Selv om han er lidt skeptisk med dyr.

Mosegrisen

Kæmpe stort tillykke med hende. :P Glæder mig til at se billeder

HSS

skønt at høre hun hygger sig

Kiddo

der er i hvert fald kommet masser af personlighed i vores hjem nu  :lol:
hvor er hun bare en fis <3
kan godt forstå at det er hårdt at pakke hendes bur væk og sådan noget Anne  :(
og i kan tro at Nicolaj er blevet glad ved hende, han er helt stolt over at hun er hans lillefis  8)
Your problem is you think your problem is your problem

Anne

Det er fantastisk at han er faldet sådan for hende :) Ja det var hårdt at pakke buret væk, og hver morgen når jeg står op, er det underligt at jeg ikke skal sige godmorgen til hende. Men det er dejligt at høre at I er så glade for hende, og jeg ved det var det bedste for hende at komme ud et sted hvor hun ikke skulle dele tiden med andre.