Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

De 3 terrorister...

Startet af HSS, 20. September 2012, kl. 20:23

HSS

nåå havde jo søgt efter nye familie medlemmer... og skal siges nu at der nok kommer flere igennem sammenføring...
har altså ikke fået taget seperate billeder af dem.... der er en grund til at de hedder de 3 terroriste.

men disse 3 er brødre og 2 år gamle...
den første er Fritz og albino... kan høre og se.. men fortrækker snif og smagsprøver...  :X
den anden er Lenny og er lys standart... kan bare for at drille lide smagsprøver...  :S
den tredie er Owen er mørk standart... og har ingen anelse om hvad smagsprøver går ud på...  :D
De er nogle dejlige totter alle 3 som sådan bide trænet men som vi alle ved glemmer i ny og næ... bakketræningen er en by i Rusland... de ved at den er der.. men sys det er meget bedre at gøre det ved siden af... ( i bunden af buret hvor der ligger avispapir og blir renset hver dag )....
når en lille repræsention af dem.... og her er et par billeder af totterne....

billederne er taget på min altan som var med blomster og planter... nu er det en jordbunke inkl. kradsetræ... ( altså kunstgræs tæppet ).

Barky

Hvor er de fine.... :)

Men jeg ville måske lige bremse Fritz i den altankasse før at han tror at han kan flyve, det er desværre ret jævnligt at ildere bare ryger ud i det blå... :(
Bla bla bla.... Hilsen Julia

AlisVolatPropiis

Skønne billeder og dejlige dyr :D men ja jeg får sgu også dårlige nerver, ildere ser jo ikke så godt, og afstandsbedømmer endnu værre :)

HSS

bare rolig han er blevet stoppet op til flere gange i den kasse.... det er som om at han er dybt forelsket i den....  :S

glemte foruden at fortælle at alle 3 er forelsket i knægtens tøj.... så nogen gange ligger hans tøj lidt for meget over det hele.. og jo de har skam rigeligt at gemme og putte i... men ungens tøj er bare lykken....

Barky

Citat fra: HSS Dato 20. September 2012, kl. 21:22
bare rolig han er blevet stoppet op til flere gange i den kasse.... det er som om at han er dybt forelsket i den....  :S

Så ville jeg da sætte den ned på altan'ens gulv så han kan få lov at stå med næsen i den uden overvågning. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

Der er vel glas eller noget ud til gaden? Altså, det er vel ikek sådan at han faktisk vilel kunne hoppe fra kassen og helt ned???

lille_jill

Søde kræ :)

Ville nok anbefale at du rokerer totalt om på den terrasse, så det bliver umuligt for dem at komme op i den højde. I starten er det okay at pille ildere ned fra diverse steder, men i længden er det nemmere at fjerne tingene de kan komme til skade på, end at fjerne selve ilderen.

Mosegrisen

SaschaDJensen

HSS

Citat fra: Barky Dato 20. September 2012, kl. 21:25
Citat fra: HSS Dato 20. September 2012, kl. 21:22

Så ville jeg da sætte den ned på altan'ens gulv så han kan få lov at stå med næsen i den uden overvågning. *G*

den er fjernet ned på altanen.... jeg kunne jo sidde derude konstant gg...

HSS

Citat fra: Anne Dato 20. September 2012, kl. 21:27
Der er vel glas eller noget ud til gaden? Altså, det er vel ikek sådan at han faktisk vilel kunne hoppe fra kassen og helt ned???

nej det er der faktisk ikke.. men nu er den også fjernet... så nu er der mere jord at grave i...

Anne

Puha :S Nu kan jeg ikke se på billederne uden at få helt ondt i maven, hvor er det godt der ikke skete noget! Og godt du har fjernet den, men pas på med den altan, for ildere kan være super klodsede og sagtens ende med at ryge ud over af den ene eller anden grund.

HSS

det ved jeg de kan være... men alt form at de kan komme op i den højde er fjernet... det eneste som jeg ik kan fjerne er bordet men de kan pt. ikke komme op på det... da stolene er fjernet.. det var dem de kravlede op på og så videre den vej.....