Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Pandora møder Nori

Startet af Anne, 22. September 2012, kl. 22:30

Anne

Vores lille 3benede hitteilder skal snart have nyt hjem, og derfor ville jeg lige se, hvordan hun reagerer på andre ildere. Jeg tænkte at Nori ville være god at introducere hende for, pga at de begge er så unge, og jeg tror mine gamle godt kunne finde på at tæske Pandora. Det gik over al forventing, de begyndte straks at lege  <3

Det er helt fantastisk at se, at Pandora klarer sig så godt på tre ben, og at hun sagtens kan følge med på Noris niveau, selv om Nori er sådan en ilder der virkelig er over det hele. Det eneste Pandora ikke kan være med på, er når Nori hopper op på bordet, eller klatrer op til vores tv, men Pandora er allerede kommet så langt at hun sagtens kan kravle op i sofaen og i vores rumdeler, og løbe ligeså hurtigt som enhver 4benet ilder! hun er virkelig bare sej!

Pandora er den mørkeste (og den der mangler et ben, hvis i skulle være i tvivl)

Pandora (der på det her billede virkelig ligner Joa)

Nori i hulen, Pandora spiser

Barky

Hvor er de bare skønne!!! Jeg er en total tudekiks og sidder med tårer i øjnene over hvor pisse sej Pandora er!! Det der flyve billede med forpoterne! <3 og tumle billederne...!! < 3<3 <3 <3 <3 <3
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Pernille

åårh hvor er hun altså bare dejlig :) .. Og en smuk pige  :love:
¬'» Seti, Teemo, Mireya & Anakin ღ xoxo

Sølvsten

skønt at det går så godt med hende. Anne du har gjort et fantastisk arbejde.

Ferretale

Årh Hvor er det bare dejligt at se at hun klare sig så godt, selvom hun kun har tre ben  <3
Thumb up til skønne Pandora  :)
Og nogle super dejlige billeder a dem begge to - er vild med billede 9  <3

Anne

1000 tak Christel  :-$
Men jeg har jo ikké gjort det alene. Uden Sofie (luxshoppen), Dolly, Aalborg dyrehospital og ALLE de skønne mennesker der har støttet hende, så ville det jo slet ikke være gået så glat det hele. Jeg tror de fleste herinde havde gjort det samme i min situation  :)

Sølvsten

selvfølgelig skal de andre også have kæmpe ros. Jeg blev bare så glad for at.se billederne. Jeg har jo været lidt skeptisk. Jeg håber den helt rigtige pandoramor snart findes.

Beate

Nydelige billeder :D  av en nyyydelig pige!
Jeg er en Pandora-fan  :dans: ønsker hende alt godt med at finde en madmor for livet
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

Anne

Citat fra: Sølvsten Dato 22. September 2012, kl. 23:21
selvfølgelig skal de andre også have kæmpe ros. Jeg blev bare så glad for at.se billederne. Jeg har jo været lidt skeptisk. Jeg håber den helt rigtige pandoramor snart findes.

Ja, ingen kunne have vidst at det ville gå så godt med hende. Jeg havde selv troet at hun i det mindste ville have en eller anden form for gener af at været 3benet, men faktisk lader hun ikke rigtigt til at have opdaget at der er et mindre end der plejer... ildere kan nok ikke tælle :P

Shamua

Citat fra: Anne Dato 23. September 2012, kl. 00:08
Citat fra: Sølvsten Dato 22. September 2012, kl. 23:21

Ja, ingen kunne have vidst at det ville gå så godt med hende. Jeg havde selv troet at hun i det mindste ville have en eller anden form for gener af at været 3benet, men faktisk lader hun ikke rigtigt til at have opdaget at der er et mindre end der plejer... ildere kan nok ikke tælle :P
Det kan være hun har haft det brækket i lang tid og måske aldrig rigtig har brugt det? :)
Det er hvertfald dejligt at høre at det går godt :)

Vh. Marianne

Anne

Det er igen tvivl om hendes skader var helt friske da hun kom ind. Hun forsøgte også at støtte på det lige da vi opdagede det, men lærte lynhurtigt at trække det op og støtte på de andre ben. Dyrlægen sagde at man også ser ned hunde at de et hurtige til at lære at klare sig uden et ben, og at det er normalt at det går så godt.

Jeg tror dog helt sikkert at det at hun allerede havde gået nogle dage uden at større på benet, betød at hun havde nemt ved at justere ind da benet kom af.

mette11

Hvor er det bare fantastisk at det går så godt med hende  <3 <3 <3

Dyrenørden

Dejligt at se hun klarer sig så godt! Og hold op hvor Nori bare fin! <3

ilderhjemmet

hun er bare supersej  <3, håber inderligt at hun får sig et super godt og kærligt hjem det har hun i den grad fortjent  <3
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Eliza

Anne du behøver ikke lave et opslag, bare send hende hjem til Julia og Hyper, så vil hun få det bedste hjem i verden ;) Hun er for sej den lille tøs <3
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.