Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Frygtløs og Terra fandt hjem <3

Startet af Shamua, 5. Oktober 2012, kl. 19:03

Shamua

Jeg synes lige jeg ville vise mine to ny ankomne hvalpe frem! Alina Terra og Frygtløs  :love:
Det var jo ikke meningen jeg skulle have flere hjem til mig, men alligevel er jeg nu den heldige ejer af de to banditter. Og ja, de er banditter, men nogle rigtige dejlige nogle der er gået lige ind i hjertet på os herhjemme  :love:

Først Frygtløs (Merry- Le Petit Normand). Frygtløs kommer fra Frankrig og vil komme til at indgå i avl herhjemme hos os. Han er født d. 11 juni, så han er ikke så stor endnu :) Toke har valgt navnet og opkaldt ham efter "Frygtløs, den frygtsomme hund", selvom han egentlig hed Merry og lystrer ganske fint på det navn. Men det er bare ikke så smart når jeg jo også bliver kaldt Mary :P
Jeg har fulgt Frygtløs siden før han blev født, og er lykkelig over at han nu er min  <3

Han stod stille så jeg kunne faktisk få et nogenlunde billede af hele ham..

.. og flyv!!!

Han er ret svært at få et skarp billede af, da han simpelthen er for hurtig :P ... så jeg valgte at tage nogle billeder af en næsten sovende Frygtløs :P

Putte putte :love:

<3

Og så Alina Terra (CG Ferrets Lady Stardust Destiny of The Ferret Hotel). Terra kommer fra England og har et par engelske vildildere i linjen. Hun har dog et ganske dejligt temperament og er faldet rigtig godt til herhjemme :) Hun er født d. 4 maj, så hun er efterhånden ved at være en stor pige. Jeg har fulgt Terra siden hun kun var et par uger gammel. Men da jeg ikke skulle have flere dyr, viste jeg hende til en veninde som blev lige så smask forelsket i hende som jeg er. Så hun besluttede sig for at ville købe hende. Men men, skæbne ville noget andet og hun endte med at bo hos mig. Derfor døbte jeg hende Lady Stardust Destiny. Hun er heller ikke nem at få billeder af, men jeg var heldig at få et par skarpe billeder midt i legen :)
Terra vil indgå i avlsplanerne næste år :)

.. jeg synes hun har et dejligt ansigt :love:

Velkommen hjem Terra og Frygtløs :love:

Vh. Marianne

CMS

Mange hilsner Christina

Dyrenørden

Hvor de altså bare gude smukke <3 glæder mig enormt meget til at følge din avl næste år! Er så glad for de er endt hos dig så jeg kan følge dem og deres hvalpe når de forhåbentligt kommer når nu jeg ikke kunne magte det hele. Glæder mig til snart at se dem <3

Cille

De er så fine, og jeg glæder mig sådan til at følge dem.
Måske også låne en hvis herre hvis jeg er heldig :P :D...(eller en af de andre)
Terra havde jeg ellers prøvet at gemme ude i volieren, men det opdagede jo du desværre...synes nu ellers hun havde passet fint ind her :D <3

Shamua

Citat fra: CMS Dato  5. Oktober 2012, kl. 19:24
Skide smukke begge to - godt match ;) :P
Mange tak :) men tror ikke de to skal kæreste :P

Citat fra: Dyrenørden Dato  5. Oktober 2012, kl. 19:28
Hvor de altså bare gude smukke <3 glæder mig enormt meget til at følge din avl næste år! Er så glad for de er endt hos dig så jeg kan følge dem og deres hvalpe når de forhåbentligt kommer når nu jeg ikke kunne magte det hele. Glæder mig til snart at se dem <3
Tak tak <3 glæder mig også til at se hvad de kan lave og hvordan ham Frygtløs udvikler sig :)

Citat fra: Cille Dato  5. Oktober 2012, kl. 19:41
De er så fine, og jeg glæder mig sådan til at følge dem.
Måske også låne en hvis herre hvis jeg er heldig :P :D...(eller en af de andre)
Terra havde jeg ellers prøvet at gemme ude i volieren, men det opdagede jo du desværre...synes nu ellers hun havde passet fint ind her :D <3
Neeeej, du må altså ikke nuppe hende  :-$ glæder mig også til at se hvad det ender med med de hanner :) ... Men der er jo heldigvis laaaang tid til at der behøver tænkes på det :P

Vh. Marianne

englefugl

De er bare skide smukke og skide nuttede!!  <3 <3 <3

Anne

Shamua

Vh. Marianne

Barky

Hvor er de bare fine... :)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Shamua

Vh. Marianne

Ferretale

Kiddo

:ja:
hvor er de bare smukke begge to, og hvor ser de bare banditagtige ud  :lol:
Your problem is you think your problem is your problem

Mosegrisen

Shamua

Mange tak for roserne til mine basser :)

Vh. Marianne

Lena og Peter