Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Praktik hos en sød ilder familie :i

Startet af Nicoline, 13. Oktober 2012, kl. 18:38

Nicoline

Hej  :)

Jeg hedder Nicoline og er 14 år bliver 15 år d. 1-12-2012 :)

Det er blevet tid til at jeg skal i praktik igen så jeg har valgt jeg gerne vil arbejde/ have noget med dyr og gøre :)
Jeg har selv rigtig mange dyr og elsker at have noget med alle slags dyr at gøre, så jeg fik ide'en om at komme i praktik hos en opdrætter der har en ilder virksomhed for at det skal lyde ''fint''

Jeg ved ikke rigtig om der er nogen der lige frem har en virksomhed men håber der er nogen der vil svare på om det kan lade sig gøre og hvis det kan og om de så overhovdet vil have en ind i praktik :)

hvis i har nogle spørgsmål så må i meget gerne spørge :)

mvh Nicoline

Minority ferrets

Altså du skal være velkommen til at komme og tømme mine bakker ;) haha... Men tror desværre ikke du finder nogen der er oprettet som en virksomhed så du vil få nok arbejde i din praktik :(
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

mette11

Jeg tror desværre ikke helt at din ide kan opfyldes. Problemet er at ilderopdræt ikke er en forretning, men mere en hobby og der er kun hvalpe om foråret/sommeren, så på nuværende tidspunkt er der ingen som reelt set opdrætter og kommer heller ikke til det det næste halve år. Opdrætterne har dyrene i deres private hjem hvor de bor som alle andre kæledyr og mange opdrættere arbejder også almindeligt ved siden af og derfor kan det være svært at tage en praktikant ind, da opdrættet foregår i deres fritid og ikke alm. arbejdstid.
Der findes minkfarme som også har ildere rundt omkring i landet - det kan være at det er en mulighed?? Eller hvad med en zoologisk have eller en dyrepark?

Nicoline

Nej der er nok desværre nok ikke nogen som er oprettet som virksomhed :(

mette11 nej ved det godt synes bare at ilder er så søde dem jeg har mødt så det var bare et meget stor drømme ønske at prøve at have med sådan nogen totter at gøre i et par dage.
måske spørg jeg dumt men på en minkfarm der bliver dyrrene da dræbt for at man kan sælge deres pels?? men ellers vil jeg rigtig gerne ind til en dyrklinik eller ved en zoo/dyrepark eller dyrehandel :)