Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

PlayFull Ferret's E-kuld?

Startet af Nanna, 31. Oktober 2012, kl. 08:38

Nanna

Hej alle,

Jeg har i det seneste stykke tid gået og været ret nysgerrig omkring Keelas søskende. Hun er da d. 30. april 2008, og er fra PlayFull Ferret's E-kuld (hendes oprindelige navn er Emilia).

Er der nogle som ved, hvem der har hendes søskende? Om de har det godt?

Hun er jo efterhånden en lidt ældre dame, og da hendes mor døde her for nogle måneder siden, har jeg siden gået og tænkt meget over eventuelle søskende.

På forhånd tak,
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

mette11

Mon ikke de her to er derfra?? http://www.ilderforum.dk/forum/viewtopic.php?f=9&t=7678 Jeg kender ikke ejeren, men du kan jo prøve at skrive til hende.

Anne

du kan jo prøve at skrive til anitta og spørge ellers :) ?

Nanna

Tak Mette, det vil jeg prøve :) Det kunne i hvert fald godt ligne.

- Det har jeg gjort, Anne :) Vi prøvede også at ringe til hende i lørdags fordi vi ikke vidste om hun ville komme forbi, men det var et ikke-eksisterende nummer. Men jeg har også skrevet til hende herinde :)

Dog har et nummer jeg ikke kender lige ringet til mig, og derefter skrevet en besked med Gorms nummer, men aner ikke hvem det er :p

Nanna

Det ved jeg så nu :p

Men jeg var også bare lidt nysgerrig. Men jeg så da Keelas halvbror i lørdags, og det var jeg virkelig glad for! :)

Stephanie

Jeg har fået fat i Anitta her til aften.

Elmer og Ebba bor hos en Henriette (jeg har fået hendes fulde navn) og de har det begge godt efter hvad Anitta har fået at vide

lille_jill

Jeg har gået i skole med Henriette for en del år tilbage. Eller, har ivært fald gået i skole med en Henriette som har 2 ildere fra Anitta, så mon ikke det er den samme pige?
Hun har uploadet billeder af en standart tæve d. 31 august, så mon ikke de lever endnu? :) Har smidt  hende en besked om, at du leder efter kuldsøskende.

lille_jill

Har lige skrevet lidt med hende. Hun syntes det er lidt underligt at skrive til dig, når i ikke kender hinanden. Men skulle sige, at de har det rigtigt godt :) De har lige været ved lægen og det eneste der var, var en lidt forstørret milt i Elmer.

Nanna

Tusind mange tak for info og engagement :D I er søde!

Det lyder rigtig godt, at de to drenge har det godt.