Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Sneeeeeeeeeeeeeee

Startet af mette11, 2. December 2012, kl. 13:11

mette11

Så kom der sne i løbegården og så måtte vi jo ud og tage lidt billeder! Sigi gad ikke deltage og Mallow var heller ikke helt med på legen  :nej: :nej: :nej: Derfor er der klart flest billeder med drengene - de syntes det var herligt  :dans: :dans: :dans:

Møghætte

Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

Ferretale

Iiihhh hvor ser det altså bare hyggeligt ud  :)

Anne

Sikke da du kan med dit nye kamera :D Det er simpelthen nogle herlige billeder, jeg bliver helt glad indeni når jeg ser hvor godt dine basser har det og hvor meget de hygger sig :D

Jeg synes billede nr 2 er genialt

mette11

Tak tak.

Jeg øver mig med det kamera - er ikke til sådanne tekniske ting jo (jaja jeg er gammel), men jeg synes faktisk at det går ok med det kamera ind imellem, selvom dyrene ikke altid er helt samarbejdsvillige  :P :P :P

Citatjeg bliver helt glad indeni når jeg ser hvor godt dine basser har det og hvor meget de hygger sig
Jeg tror sgu også at de er ganske tilfredse  ;) Jeg forsøger i hvert fald at sørge for at de alle har det godt  ;)

Cille

Det er da gode billeder, mine bliver mere blå i det  :S men det kan være tidspunktet på dagen måske

lussingen

Det er nogle dejlige billeder af nogle glade dyr. Og hende der Mallow-pigen kan godt tage at være lidt mere foran kameraet, hun er altså skøn <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

mette11

CitatOg hende der Mallow-pigen kan godt tage at være lidt mere foran kameraet, hun er altså skøn
Mallow har sin helt egen mening om hvornår hun skal være fremme og hvornår hun IKKE skal! Jonas havde været ude med fejemaskine og det er meget, meget farligt og derfor var hun nødt til kun at sidde og holde øje tæt på indgangen til garagen, for man skal jo være tæt på sit skjul!!  ;) Mallow er og bliver sær og gør ikke ting som andre ildere  :ja:

lussingen

Citat fra: mette11 Dato  2. December 2012, kl. 19:44
CitatOg hende der Mallow-pigen kan godt tage at være lidt mere foran kameraet, hun er altså skøn
Mallow har sin helt egen mening om hvornår hun skal være fremme og hvornår hun IKKE skal! Jonas havde været ude med fejemaskine og det er meget, meget farligt og derfor var hun nødt til kun at sidde og holde øje tæt på indgangen til garagen, for man skal jo være tæt på sit skjul!!  ;) Mallow er og bliver sær og gør ikke ting som andre ildere  :ja:

Det er lige præcis derfor jeg så godt kan lide hende <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Eliza

Jeg synes det er rigtig gode billeder du får taget med dit nye kamera :) jeg ka ikke få billeder af mine i bevægelse så ligner det en mærkelig klat :S

underholdende dyr du har :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

AlisVolatPropiis

Jeg kan godt se at Gari og Wasabi (stadig) lever op til deres opdrætternavn.... *G* små energibundter...

PiaLyng

mette11

Ja de er ikke kedelige de to hvalpe - men det er der egentlig ikke nogen af mine dyr der er. De er bare forskellige og har deres forskellige meninger om hvor og hvornår man skal hvad! Hvalpene og Elmer er generelt de nemmeste at få billeder af, da da altid kan lokkes til at lege lidt, hvorimod pigerne kun er fremme når det lige passer ind i deres planer  :fnis:

Jeg synes selv at det går bedre med det her kamera - godt nok er der mange billeder uden ildere på, eller med utydelige klatter, men der er også en del billeder hvor man rent faktisk kan se at det er en ilder og tilmed hvilken ilder det er (det kan være ufattelig svært at se ud fra en utydelig hale  :X)

Julie

Splash