Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Lidt leg i sneen fra idag , men ikke super gode billeder

Startet af Cille, 2. December 2012, kl. 18:23

Cille

Mine små tosser skulle da også lige have lov at komme ud og lege lidt idag...eller et af mine hold.
Billederne er nu ikke super gode og har slettet omkring 30stk billeder ,så ikke alle i det hold er på de her billeder (de er 12 stk i samme hold)
Men dyrene de hyggede sig

Mimose i fuld fart, og bagved er det Isabelle

Mimose med røven lige i vejret, og Karisma forklædt som den afskylige snemand...måske

Isabelle

Epoxy

Tvebak

Serbia

Tvebak og Corvette tjekker isen

Mimoses bagdel, Isabelle og Karisma

Her er smukke Titania

Her på disse billeder er det Isabelle, Epoxy, Corvette og Tvebak

Serbia der lige holder vagt

Epoxy

Karisma og Tvebak

Gaffer der prøver hårdt på at få fat i isen, men jeg kan oplyse at det lykkes ham ikke at få den med sig :fnis:

lussingen

Sikke nogle dejlige billeder, dine dyr er meget heldige at de har så dejlige forhold :)
Og hende der den søde Karisma <3 Hun er altså skøn Hanne. Jeg glæder mig til at hilse på hende på FCF, jeg går ikke ud fra du glemmer hende derhjemme ligesom sidst :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Anne

Smukke dyr :D Mine gad virkelig godt have sådan en løbegård der! Sikke meget sne I har fået i forhold til os, her ligger der slet ikke sådan at de kan grave i det endnu (ikke at de har fået lov at prøve, deres madmor er i jeg-dør-fasen af sit projekt...

Cille

Sssssh Mette :-$
Her kan jeg da så i det mindste hurtig hente hende, hvis jeg skulle glemme hende.
Det sker aldrig igen, jeg dobbelt tjekker alt næste gang, uanset hvor stresset jeg er.

Anne: Her ligger pænt meget sne, og du kan jo bare kigge ned en dag med dyrene...de kan da godt få lov at lege udenfor i sne, eller bare jord (når det ikke er frossen)

mette11

Det er da fine billeder - man kan da se at dyrene hygger sig  ;)

lussingen

Citat fra: Cille Dato  2. December 2012, kl. 19:39
Her kan jeg da så i det mindste hurtig hente hende, hvis jeg skulle glemme hende.
Det sker aldrig igen, jeg dobbelt tjekker alt næste gang, uanset hvor stresset jeg er.

Anne: Her ligger pænt meget sne, og du kan jo bare kigge ned en dag med dyrene...de kan da godt få lov at lege udenfor i sne, eller bare jord (når det ikke er frossen)

Jeg har så grinet af det mange gange siden :fnis: Jeg glæder mig dog til at se hende, hun er skøn <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Nanna

Fantastiske billeder!!! :D

Hvor er Karisma blevet smuk i sin vinterpels!

- jeg glæder mig til at hygge med Epoxy til FCF  <3
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

Anne

Hanne: jeg synes du skal invitere mig på julehygge efter den 13 :) Indtil da lever jeg lidt i en anden verden (godt dyrene har hessel... jeg er altså ikke så sjov en madmor for tiden)

Cille

Citat fra: lussingen Dato  2. December 2012, kl. 20:06
Citat fra: Cille Dato  2. December 2012, kl. 19:39

Jeg har så grinet af det mange gange siden :fnis: Jeg glæder mig dog til at se hende, hun er skøn <3

Jeg har bandet over mig selv mange gange, netop fordi hun er så pæn lige nu.

Nanna: Ja hun er så lækker i hendes fine vinter pels. du kommer til at se både hende; Epoxy og mor Titania til fcf og vif :)

Anne: Det kan vi da nok godt finde ud af en julehygge dag efter d 13 :D

Kiddo

wow, hvor er de bare heldige at have sådan en fin løbegård at være i...
-og sikke meget sne i har fået, her i Esbjerg, i lejligheden hvor jeg bor, der er det hele allerede væk igen...
-ja altså udenfor ikke inde i lejligheden   :nej: >:|

sikke en lækker vinterpels de alle sammen har... uuuha får helt lyst til at mosle dem  :D :-$ :-$
Your problem is you think your problem is your problem

AlisVolatPropiis

Skønne skønne skønne møgunger du har dig Hanne :D <3 de ser bare ud til at have haft den sjoveste dag :D

PiaLyng

Cille

Takker og bukker  :D

De hyggede sig også helt vildt.
Titania synes så efter 5 min ikke at det var sjovt mere, men hun elsker også varme

Lena og Peter

Hold op hvor ser de bare glade ud... <3

Nu vil jeg altså også snart have noget sne til vores totter..

FerretParadise

Ann Hillerslev.