Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Pigerne var hos fotografen!

Startet af Barky, 8. December 2012, kl. 00:37

Barky

For 5 mdr siden var Camilla fra www.kimillafoto.dk ude og tage billeder af mine katte. Og det gik bare forrygende godt!

Nu skulle hun så VIRKELIG på arbejde. For kan det gentages med ildere?  :lol:
Det er allerførste gang at hun har haft sådan et ukoncentreret og distræt dyr i studiet tror jeg.  :fnis:

Men I kan jo selv vurdere. Personligt er jeg virkelig glad for disse fotos!  <3
Tuuuusind tak til Camilla for at hun ville gøre forsøget. :D

Jeg beklager at der ikke er så mange af Hyper - men tjaaah.. Navnet har hun jo af en årsag.  :love:  :fnis:

Og faaaarlig kan man se ud når en stor MCO killing hopper op på bordet og vil være med til fotosjov!

Pandora var noget bedre, måske fraværet af det fjerde ben gør at hun er noget langsommere om at bevæge sig.  :lol:
Men eehhh.. Find lige hoved og hale på dette billede!

Bla bla bla.... Hilsen Julia

Cille

PiaLyng

Rigtig gode billeder af nogen virkelige smukke tøser :D

Anne

Helt igennem fantastiske billeder af begge to! Hyper er godt nok cute på det første billede af hende alene

Shamua

Rigtig gode billeder :D De er blevet rigtig kønne begge tøserne :)

Vh. Marianne

KariN

Hold da op nogle skønne billeder af dine dejlige tøser <3

Det har hun da gjort rigtig godt :D men har du været ude og lege med Mco killing uden mig?  :o
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

mette11

Det har hun sgu klaret godt - fornemmer dog at der er brugt en vis portion vitaminpasta  :fnis: :fnis: :fnis: De er nogle meget fine piger begge to  <3

FerretParadise

Pandora har godt nok et kært ansigt.  <3

Ja det må ha været sjovt for Camilla, for første gang at prøve at tage billeder af ildere. De er jo ikke altid helt samarbejdsvillige.  :fnis:

Dejlig billeder.  :)
Ann Hillerslev.

Barky

Sorry Karina...!!!! Men her er lidt billeder så du kan se hvad du gik glip af.. For så flink er jeg... :P

Tusind tak for alle jeres søde kommentarer!! :D

Eliza

Sååååå smukke tøser og virkelig gode billeder :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

AlisVolatPropiis

Skønne billeder af to vidunderlige og smukke tøser :D og *G* lidt skummel MCO kat...sådan med lille hvide hyper og mørk skygge i baggrunden :P

AlisVolatPropiis

Og hey...hvad tager hun for en billedserie iøvrigt? ;)

KariN

Citat fra: Barky Dato  8. December 2012, kl. 12:55
Sorry Karina...!!!! Men her er lidt billeder så du kan se hvad du gik glip af.. For så flink er jeg... :P

Tusind tak for alle jeres søde kommentarer!! :D

Ej altså, hold nu op en smuk kat!! <3 jeg er vild med katte i de mørke farver (men det ved du jo allerede godt) :lol:

jeg er skuffet over du ikke tog mig med ;)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lille_jill

Virkeligt fine billeder! Det hjælper også godt til, når det er smukke ildere <3

Barky

Nøj... Når jeg ser billederne på tabletten kan jeg godt se at jeg redigerede dem igår aftes i mørke mens jeg var træt.. Jeg må hellere kigge på dem igen før at de kommer på min hjemmeside... *G* Så se venligst lige bort fra min absolut elendige og hurtige redigering af dem, det yder ikke billederne retfærdighed..

Tjaa Krinse... :P Skal jeg give Camilla dine ting tilbage så du kan hente dem derude? *G*

Tusind tak Jill! <3