Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

mine dejlige totter på tur i sneen

Startet af the bird, 8. December 2012, kl. 21:35

the bird

Nå folkens, nu er det efterhånden noget tid siden jeg har lagt billeder ud af mine totter, så det må vist være ved at være tid til at jeg viser min pelspølser lidt frem,
jeg havde egentligt bestemt mig for at jeg ikke skulle have flere dyr, men gud hvor kan det være svært at modstå de kære små:)

vi fik snuppet lidt billeder da vi var ude og gå med Maria Dyhr og Mads Bachmann (min kære kæreste)

først ville jeg vise jer en gammel kending, min dejlige langhårde lakrids pølse Irish Coffee

Irish var bestemt ikke med på ideen om sne til at starte med, for den var nemlig kold og dum!


så om og putte lidt med mor


det benyttede vi os af til at få et par close ups af det lille monster




sneen var dog lidt sjovere når der stikke noget op af den




der er nok nogen af jer der har hørt at jeg skulle have en "lille" dreng med hjem fra england, nemlig lille Grizzly Growlers, han er en stor dejlig bamse, vi havde fået fortalt at engelske ildere er ret små, så da vi møder vores lille Gris første gang tabte vi næsten kæben, for Grizzly var alt andet end lille, sidst vi havde ham på en vægt vejede han .1.7kg, og han er vokset en del siden



en køn dreng er vi nu engang:)




et fra siden


Grizzlys kiksede forsøg på at være en sneplov



her kommer der så lidt billeder af Flyco, eller den flyvende ko som folk er begyndt at kalde ham




Flyco elskede sneen, han syntes bare det var super hyggeligt og være ude og gå




et lille et bagfra



Ezalith er min lille diva, hun er en rigtig prinsesse der helst ville have alting serveret på et sølvfad,
desværre blev billederne af hende ret mørke da vi var ude og gå da det så småt var ved at blive mørkt, men i får nogle stykker alligevel:)









så er vi vist klar til at blive båret hjem mor..



og sidst men ikke mindst Dante, han er en doven lille puttegris, som syntes at sneen var alt, alt for kold, det var kun sjovt de første  5 min, og derefter handlede det udelukkende om at klemme sig op under mors hue hvilket gjorde at vi desværre ikke fik særligt mange gode billeder af ham,

billederne blev desværre ret lyse, Dante er noget mørkere normalt, men lyset samarbejde bare ikke den dag:(




undersøges skal der dog en lille smule


tag mig nu op for H......!!! der er koldt hernede


her står vi sammen med smukke Ezalith



det var så de billeder der er for denne gang:)


Anne

Sikke nogle skønne billeder! Maria er da virkelig blevet dygtig med et kamera,

Og meget smukke dyr også :)

the bird

tusind tak, det er dog ikke maria der har taget alle billederne :)

Anne

Dem uden marias navn på er også gode, men Marias fangede mig nu særligt, mest på grund af af de er så fint belyst. De andre er jo taget på et tidspunkt hvor solen ikke står lige på. Jeg elsker vinterbilleder med det der varme vinterlys :)

Sølvsten


the bird

Citat fra: Anne Dato  8. December 2012, kl. 22:14
Dem uden marias navn på er også gode, men Marias fangede mig nu særligt, mest på grund af af de er så fint belyst. De andre er jo taget på et tidspunkt hvor solen ikke står lige på. Jeg elsker vinterbilleder med det der varme vinterlys :)

jeg ved hvad du mener, vi flyttede os totterne rundt for at fange så meget lys så muligt, de billeder Maria har taget var så os en tur der bevidst handlede om at tage billeder, de andre billeder var bare mig og kæresten der var ude og gå, håber at fange nogle bedre billeder af Dante og Ezalith snart, Ezalith ligner nærmest en standart på billederne, og Dante er blevet meget, meget lys, men ja, jeg håber at fange nogle nye snart:)

the bird

Citat fra: Sølvsten Dato  8. December 2012, kl. 22:51
Skønne dyr skønne billeder

Tusind tak, bare lidt ærgerligt at lyset var så dårligt på billederne af Ezalith og Dante, de er utroligt smukke dyr, men de er desværre lidt fesne i farverne på billederne, men regner med snart at tage med ud igen:)

Barky

Sikke nogen dejlige billeder! Jeg håber at du har gemt nogen gode du selv fik taget til vores fotokonkurrence. :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia

AlisVolatPropiis

Sikke nogle skønne dyr i har :) de er virkelig smukke og billederne gode -og så er der jo en del yndlingspasteller imellem. Jeg ved ikke hvor i har fået den ide fra at engelske ildere er små...Maria burde da også have afvist, hun kendte også Nitro -og den engelske dommer Beverly har godt nok også nogle store basser imellem. De foretrækker dem bare meget mere strømlinede og muskuløse end vores fede kælekræ tit kan præstere :P
Og på en vemodig note må jeg vidst hellere erkende at jeg stadig ikke er helt parat til at blive mindet om min første ilder...pastellen Dante...

PiaLyng

Jeg er virkelig vild med billederne, rigtig smukke.
Men troede ikke i skulle have flere på grund af i var gået i karantæne :$.
men i hvert fald tillykke med dem christina :D. Kan godt forstå du ikke kunne modstå dem.

Dyrenørden

Smukke smukke dyr! Hende ezalith kunne godt flytte ind her! Synes hun super smuk og bedårende  <3

Ferretale

Sikke nogle skønne billeder og dejlige totter  :)
Er vild med Dante, han er godt nok smuk :D

the bird

AlisVolatPropiis: jeg har desværre ikke selv givet ham navnet, det havde han da jeg fik ham,

Pia Lyng: jeg havde nogle af dyrene allerede inden vores dyr blev syge.. og dyrlægen har været ind over inden de sidste flyttede ind, de nyeste og de gamle går så heller ikke i samme rum, skal også forbi dyrlægen inden for nærmeste fremtid og have tjekket hele flokken,  så der er styr på det:)

Dyrenørden: jeg syntes nu hellere Ezalith skal blive her;) hun er vores lille chokolade prinsesse:)

Eliza

Sikke nogle dejlige billder af nogle fine fine dyr :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

SofieLykke