Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Lidt blandet herfra

Startet af Dyrenørden, 23. Januar 2013, kl. 18:31

Dyrenørden

Hejsa

Det er vidst ved at være længe siden jeg har smidt billeder herinde.
Så der kommer lige lidt blandet først med bæsterne og så lidt med Anton og Lillemis

Ilderne lukket ud i sneen i løbegården, først ville de ikke engang ud af transportkassen!

Slyngveninderne Paya og Cruella synes det er alt for koldt!

Tiffer var den eneste der rigtig nød sneen :)

Så kommer der lige lidt billeder af Anton og Lillemis! Lillemis er en kat vi tog ind fra gaden og ham og Anton er bare blevet bedsteste venner  <3

Det var lidt herfra :)

lussingen

Sikke nogle hyggelige billeder. Men ham Anton ser da lidt farlig ud på billede nr 2 af ham :fnis: Jeg har også kun en af mine, der syntes at sne er en fest 8)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Dyrenørden

Citat fra: lussingen Dato 23. Januar 2013, kl. 18:53
Sikke nogle hyggelige billeder. Men ham Anton ser da lidt farlig ud på billede nr 2 af ham :fnis: Jeg har også kun en af mine, der syntes at sne er en fest 8)

hehe ja men der er intet i det, de så gode til at passe på hinanden selvom de leger ret voldsomt. Har aldrig set en hund og kat lege som de gør :)

Cille

Rigtig fine billeder.
Det var dejligt at se lidt billeder fra dig igen :D

Shamua

Nåårh, fint billede af Camino, og så må det være Paya... Dejlige billeder! Lillemis er da vist blevet stor? :P

Glæder mig til du kommer lidt tættere på igen så vi kan få gang i de der gåture ;)

Vh. Marianne

lille_jill

Dyrenørden

Citat fra: Shamua Dato 24. Januar 2013, kl. 01:23
Nåårh, fint billede af Camino, og så må det være Paya... Dejlige billeder! Lillemis er da vist blevet stor? :P

Glæder mig til du kommer lidt tættere på igen så vi kan få gang i de der gåture ;)

Ja det er Paya :) Lillemis er ikke så lille mere nej ;) Ordentligt foder gør underværker ;)

Glæder mig også, men det med blandede følelser det hele :( Kommer til at savne Steffen og Anton!

Eliza

Hvor er de søde allesammen :) og hvor ser det godt ud med den hunde/katteleg :) ikke lige sådan man plejer at forbinde hund og kat ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Dyrenørden

Citat fra: Eliza Dato 24. Januar 2013, kl. 13:14
Hvor er de søde allesammen :) og hvor ser det godt ud med den hunde/katteleg :) ikke lige sådan man plejer at forbinde hund og kat ;)

Tak, nej det er det ikke. Men de 2 er bare et perfekt match både i farve og sind ;)

Julie

Dejlige billeder. Jeg kan sgu godt forstå de ikke gider ud af kassen. Det er da pisse koldt :D