Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Løbegård til VIF

Startet af holmer, 1. November 2010, kl. 09:28

holmer

Jeg har lige et spørgsmål til alle.
Syntes i det er iorden at man tilmelder løbegård, så en anden kan få glæde af at have 2 løbegårde, og man selv bruger bur?

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: holmer Dato  1. November 2010, kl. 09:28
Jeg har lige et spørgsmål til alle.
Syntes i det er iorden at man tilmelder løbegård, så en anden kan få glæde af at have 2 løbegårde, og man selv bruger bur?


Tror ikke helt jeg forstå dit spørgsmål?
Mener du  om det er iorden at tilmælde løbegår, hvis man så alligevel ikke tager den med så man optager en løbegårdsplads fr en anden udstiller der geren vile ha haft to løbegårde med?

holmer

Citat fra: A_M_T Dato  1. November 2010, kl. 09:32
Citat fra: holmer Dato  1. November 2010, kl. 09:28
Jeg har lige et spørgsmål til alle.
Syntes i det er iorden at man tilmelder løbegård, så en anden kan få glæde af at have 2 løbegårde, og man selv bruger bur?


Tror ikke helt jeg forstå dit spørgsmål?
Mener du  om det er iorden at tilmælde løbegår, hvis man så alligevel ikke tager den med så man optager en løbegårdsplads fr en anden udstiller der geren vile ha haft to løbegårde med?
Ja, hvis jeg havde fået Kurt til at tilmelde en løbegård, og han selv tager bur med. Men så bruger jeg hans løbegårds plads, og den jeg selv har tilmeldt, vupti så har jeg 2 løbegårds pladser.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: holmer Dato  1. November 2010, kl. 09:35
Citat fra: A_M_T Dato  1. November 2010, kl. 09:32
Citat fra: holmer Dato  1. November 2010, kl. 09:28
Jeg har lige et spørgsmål til alle.
Syntes i det er iorden at man tilmelder løbegård, så en anden kan få glæde af at have 2 løbegårde, og man selv bruger bur?


Tror ikke helt jeg forstå dit spørgsmål?
Mener du  om det er iorden at tilmælde løbegår, hvis man så alligevel ikke tager den med så man optager en løbegårdsplads fr en anden udstiller der geren vile ha haft to løbegårde med?
Ja, hvis jeg havde fået Kurt til at tilmelde en løbegård, og han selv tager bur med. Men så bruger jeg hans løbegårds plads, og den jeg selv har tilmeldt, vupti så har jeg 2 løbegårds pladser.
Aha på den måde... Hm jeg vil sige det sårn at, hvis man ikke optager pladsen for en anden der gerne ville ha haft løbegård med så sys jeg det er okay at man tilmælder to løbegårde, en i ens eget navn og en i en andens navn...

cibatuchsi

^^ også når reglerne siger en løbegård pr. person ?
Vi er mange der plejer at ha 2 eller flere løbegårde med, men de fleste af os har læst og forstået reglerne og tager derfor bur og 1 løbegård med. 

holmer

Også når reglen siger 1 løbegård?
Der er nok mange som gerne vil have 2 løbegårde med. Men man kan ikke tilmelde 2 løbegårde.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: holmer Dato  1. November 2010, kl. 09:43
Også når reglen siger 1 løbegård?
Der er nok mange som gerne vil have 2 løbegårde med. Men man kan ikke tilmelde 2 løbegårde.


Hmm altså det er jo lidt at "snyde" og ja hvis der er mange der geren vil ha 2 løbegårde med så blir det  jo lidt svært at alle kan få to løbegårde med.. og så er man nok nødt tl at holde fast i reglen om 1 løbegård pr. udstiller...

Amazing Ferret

Jeg synes ikke det er ok

Jeg vil mene det er lidt tarveligt at få en anden til at tilmelde en løbegård bare for man kan have 2 løbegårde

mette11

Nej det synes jeg faktisk ikke er fair hvis der er nogen som har gjort. Nu har jeg selv kun 3 ildere med og har derfor ikke behov for mere end en...men det er ikke fair at man omgåes reglerne på den måde.
Så skulle man i stedet forsøge at få arrangørerne til at kigge på reglerne og måske lave regler om antal løbegårde ud fra antal ildere man medbringer. Kan godt se at det kan være et problem for en person med 15 ildere kun at have en løbegård med, men det er ikke fair at en enkelt omgåes reglerne, da der helt sikkert er flere som sagtens kunne bruge en løbegård mere.

holmer

Ja det er at snyde..... Og mega tarveligt... :-s

holmer

Citat fra: mette11 Dato  1. November 2010, kl. 09:49
Nej det synes jeg faktisk ikke er fair hvis der er nogen som har gjort. Nu har jeg selv kun 3 ildere med og har derfor ikke behov for mere end en...men det er ikke fair at man omgåes reglerne på den måde.
Så skulle man i stedet forsøge at få arrangørerne til at kigge på reglerne og måske lave regler om antal løbegårde ud fra antal ildere man medbringer. Kan godt se at det kan være et problem for en person med 15 ildere kun at have en løbegård med, men det er ikke fair at en enkelt omgåes reglerne, da der helt sikkert er flere som sagtens kunne bruge en løbegård mere.

Ja der er nok mange som sagtens kunne bruge mere end 1 løbegård...

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Er det da sket siden i bringer det på banen? for  ja kan da godt se at det er virkleig træls hvis i er flere der gerne ville ha haft mere end en med... så er det  da lidt snyd..

holmer

Altså vi kan godt klare oz med 1løbegård og et bur. Sån er reglerne jo lavet.
Ja det er desværre sket.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: holmer Dato  1. November 2010, kl. 09:53
Altså vi kan godt klare oz med 1løbegård og et bur. Sån er reglerne jo lavet.
Ja det er desværre sket.

Hmm mærkeligt, så man man da håbe VIF er lidt opmerksomme så de kan gribe ind overfor det, for det er jo på en måde "bedrag" og virkelig tarveligt overfor jer der følger reglerene...

FerretParadise

Ja det er jo en rigtig "smart" måde at omgås reglerne på. Der er jo en grund til, at man laver sådanne regler, og regler er lavet for at blive overholdt.
Man snyder jo ikke VIF, men en anden som så ville kunne have fået sin løbegård med.
Så vi i VIF vil meget gerne have af vide, hvem det er der har tilmeldt en løbegård for en anden person, så denne person kan få to løbegårde med.
For det skal stoppes, den person vil få en mail fra os om, at løbegården er blevet afmeldt fra vores side.
Navnet kan enten blive skrevet her i tråden, eller blive sendt i en pm til mig.

Mvh.

VIF Crew
Ann Hillerslev.