Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Så har jeg fundet min ilde :D

Startet af Lone H, 3. Januar 2010, kl. 14:32

Julie


Shamua

Citat fra: CarinaNielsen Dato  5. Januar 2010, kl. 15:42
Hvor i varde er det? :O :o

sorry har ikke set du skrev. det ligger på vestrelandvej ved siden af lidl, hvis du ved hvad det har.. ved ikke hvilket nummer det ligger på :P

Vh. Marianne

Julbert

Citat fra: Julie Dato 28. Januar 2010, kl. 15:47
Hvordan går det med hende? :)

Meget muligt jeg tager fejl og jeg bare er helt forkert på den her, så det vil jeg selvfølgelig undskylde for hvis jeg er, men jeg tror måske nok hun er til salg..? Så et billede inde på den dba eller gul og gratis, der ligner det der er lagt ind her nemlig.. men er ikke sikker.. jeg er altså ikke ude for at lange ud efter nogen, bare så vi har det på plads :)
Men ja, hvis jeg bare tager fejl, så kunne det da være sjovt lige at høre om hun har det? Vil gerne selv ha en lille albino :)

Stubba

jeg har hørt at hun blev syg .. og gik bort?
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Julbert

Nå for pokker... det var da sørgeligt :(
Kan bare huske der stod i annocen, at den skulle sælges fordi personerne der havde hende ikke var sammen mere og skulle flytte fra hinanden, men ja.. jeg har nok bare taget fejl så med det billede.. var nu ellers ret sikker, men fejl sker jo :)

Stubba

Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Julbert

Altså den var inde på dba.dk eller guloggratis.dk, så du kan kigge derinde, men ved ikke om den er slettet eller hvad.. hmm.. det er vel nok et par uger siden jeg så den tror jeg.

cibatuchsi

Citat fra: Rofus Dato  4. Februar 2010, kl. 16:32
jeg har hørt at hun blev syg .. og gik bort?
hvor har du hørt det henne?

jeg har set hende til salg for få dage siden

Stubba

Jeg snakkede med Lone, som sagde det?
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

cibatuchsi

Citat fra: Rofus Dato  4. Februar 2010, kl. 17:51
Jeg snakkede med Lone, som sagde det?

ok hvor længe er det siden. for det er godt nok ikk længe siden hun satte hende til salg

Stubba

det er derfor det er lidt mærkeligt for mig at høre, at hun er til salg?
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Stubba

Citat fra: cibatuchsi Dato  4. Februar 2010, kl. 17:52
Citat fra: Rofus Dato  4. Februar 2010, kl. 17:51
Jeg snakkede med Lone, som sagde det?

ok hvor længe er det siden. for det er godt nok ikk længe siden hun satte hende til salg

jamen det var fordi vi (Carina Nielsen og jeg) egentlig skulle til træf ved hende på lørdag (bare sådan noget hygge noget) .. snakkede med hende i mandags, tror jeg det var.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

cibatuchsi

jeg leder lige efter hendes salgs annonce.

Stubba

super. jeg ser lige om vores samtale foregik her eller på den anden computer vi har.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Stubba

Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!